Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2828
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser at noen kort (uten å nevne hvilke) har cash back.
Det vil si at du får en prosent penger tilbake for hvert kjøp.

Hva er det som hindrer meg i å kjøpe en dyr jakke på butikken (få cash back) også returnere jakken og si jeg vil ha kontant tilbake for jakken?

Da vil jeg jo sitte igjen med en % fortjeneste? Eller er det jeg som surrer her.
Over et visst beløp 1000-2000 betaler de ikke tilbake cash. Returen går kun inn på kortet som er bruk fra før er sånn jeg har erfart.
Ingenting som hindrer deg.

Greia er vel bare at du får 10 kroner hvis jakka koster 1000. De fleste opererer vel med 1% cashback. Må gjøre det ganske mange ganger før det blir lønnsomt.
Sist endret av raze; 17. september 2021 kl. 06:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av raze Vis innlegg
Greia er vel bare at du får 10 kroner hvis jakka koster 1000. De fleste opererer vel med 1% cashback. Må gjøre det ganske mange ganger før det blir lønnsomt.
Vis hele sitatet...
Kanskje man rekker 10 jakker på en dag.
10x10=100kr
Du tjener mye mer på å pante flasker, og da slår du ett slag for miljøet også.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har funnet en med 8% cash back. 10.000 = 800kr cash back. Det er da ikke så ille?

Gjør du det en gang til så har du 10.800kr å gjøre det med.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du får ikkje cashback på reverserte transaksjoner uansett.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du får ikkje cashback på reverserte transaksjoner uansett.
Vis hele sitatet...
Hvordan får de sjekket dette?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av kabinett Vis innlegg
Hvordan får de sjekket dette?
Vis hele sitatet...
Transaksjonen er reversert fra selger si side.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har funnet en med 8% cash back. 10.000 = 800kr cash back. Det er da ikke så ille?

Gjør du det en gang til så har du 10.800kr å gjøre det med.
Vis hele sitatet...
8%? Hvilket kort er dette? Og hvilke andre bakdeler er det du ikke har fått med deg?
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av raze Vis innlegg
8%? Hvilket kort er dette? Og hvilke andre bakdeler er det du ikke har fått med deg?
Vis hele sitatet...
Vel det er ett crypto.com kort så du risikerer jo at verdien går rett ned.

Man må stake en god del penger for å kunne få ett slikt kort.

I tillegg får man gratis Netflix og Spotify med crypto.com kort
Det kan ikke være "opptil 8%" da? Og det kun gjelder dersom, hvis-om-atte osv?

Ser inne på https://www.kredittkortinfo.no/cashback/ sin oversikt at det står f.eks. "inntil 15%" på noen kortet.

Gikk inn på ene kortet nå til Remember. Der er det 5% i kun 100 dager. Så leser jeg videre de har fordelsprogram hvor man får "opptil 20%". Nå orker ikke jeg gå igjennom alle butikkene for å finne ut hvilke som har så høy rabatt. Men det står "rabatten trekkes fra på din neste faktura".

Vil det da si at man ikke kan overføre direkte fra den vanlig bankkontoen til kredittkortet rett etter man har kjøpt si en jakke, men må vente på fakturaen fra kredittkortet (som da betyr renter også) og så fratrukket rabatt?
Crypto.com sin cashback er 8-12% avhenger av hvilket kort du bruker. Eller hvor mye CRO du har stacked up.
Du får cashback i form av CRO coins.