Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2039
Hei!

Tenker å gjøre forenkle livet mitt med å slå i sammen alle domener jeg eier via samme leverandør, noe er .ninja, noe er .no osv.

Jeg har kun eposttjenester aktivt på det ene domenet, og det fungerer så enkelt om at jeg videresender alt som kommer ill til til min personlige konto mailkonto som jeg har hatt i alle herrens år... Har såklart satt opp denne kontoen til å bruke som utgående epost. Grunnen til dette at jeg trakter alt inn i min gode gamle epost er grunnet overlegne filter regler og antispam.

Teknisk sett bruker nåværende domeneleverandør namecheap egne epostservere, som igjen har egen funksjon for wildcarding inn til hovedepost der, som igjen er satt opp til å videresende. Alt i alt fungerer dette fjell, men nå som jeg ønsker å samle alt til en og samme plass. Jeg vet ikke om namecheap støtter .no domener, og jeg synes forsåvidt de er litt stive i prisen også.

Så derfor så ser jeg etter følgende:
En leverandør som støtte bla. .no og diverse "nye" TLDer
Mulighet for å fortsette med wildcard løsningen jeg bruker idag. Kanskje det lar seg gøre å implementere dette direkte i records, istedenfor å "trunke" det slik jeg gjør idag?
Jo billigere jo bedre. Kjøper lett 10 årsplan dersom dette gjør det betydelig mer billig.
Mulig det ikke har seg gjøre på .no domener, men for de andre domenene er det gøy om man kan sette på whois privacy.

Har andre på forumet tilsvarende løsninger, forslag eller input?
Sist endret av KrølleBølleBrur; 2. august 2021 kl. 04:49.