Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 985
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har tatt lsd, lyrica, og ghb i går. er det innafor å ta mdma dagen etter? eller byr det på trøbbel?
Det går nok mest sannsynlig bra, men jeg vil ikke anbefale det. Du vil ikke få optimal effekt av MDMA'en, pluss at det tærer på psyken og dopamin-lagrene.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA hindrer hjernen i å gjenoppta serotonin, noe "lageret" av serotonin har brukt mye av på LSD. Jeg skal ikke si for sikkert, men det kan hende du mister en god del av god følelsen man får på mdma, men direkte farlig er det ikke. Du burde ta en god pause etterpå da så du ikke pådrar deg serotoninsyndrom.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for svar. denne runden med rusmiddel er sjeldent skjer, så pause blir det. håper det blir bra selv om jeg har tatt syre dagen før. tips til å booste feel gooden i morgen?
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vel, du skriver jo klokken 5 på natten, så første ting jeg ville fokusert på er å sove godt og få deg skikkelig hvile. Når du våkner lag deg en skikkelig god frokost og få i deg masse sunn næring før du inntar whatever. Det er mitt tips til å få en good feeling. Regner med du har kontroll på doseringen Kos deg.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for gode råd. fikk ikke sovet særlig godt, så dropper nok tanken om å ta noe emma i dag og kjører heller på med lyrica og fart
Anonym bruker
"Såret Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
takk for gode råd. fikk ikke sovet særlig godt, så dropper nok tanken om å ta noe emma i dag og kjører heller på med lyrica og fart
Vis hele sitatet...
Klok besluttning