Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1489
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge vil 2stk 30mg Aduvanz sitte i meg?

Jeg har urinprøve førstkommende torsdag 27/05.
Går vel relativt fort ut 3-4 dager
5-6 halveringer. Hjemmeleksen din blir å finne ut hva halveringstiden på stoffet er.
Anonym bruker
"Allergisk Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
5-6 halveringer. Hjemmeleksen din blir å finne ut hva halveringstiden på stoffet er.
Vis hele sitatet...
Jeg skal hjelpe deg, trådstarter!
Gå inn på felleskatalogen.no

Søk på Aduvanz
Let etter det som heter halveringstid. Det ligger under «Egenskaper» som ofte ligger lengst ned på siden, rett over der det står pakninger / priser.

Her står det at halveringstiden er 11 timer.

Halveringstid? Hva er det? Det er tiden det tar før du har halvparten av dosen i kroppen din. Hvis du tar totalt 60 mg, så har du 30 mg igjen i kroppen etter 11 timer. Så har du 15 mg igjen etter nye 11 timer. Og så videre.

11 timer: 30 mg
11 timer: 15 mg
11 timer: 7,5 mg
11 timer: 3,75 mg
11 timer: 1,875 mg
11 timer: 0,9375

Altså 66 timer før du har 0,9375 mg igjen i kroppen din.
Rundt 10 timer. Det varierer jo ganske mye på lisdex såvidt jeg vet, spørs hvor mye væske du får i deg. Da mesteparten skylles ut i urinen. Mer du drikker jo fortere går det ut. Han er ihvertfall helt safe nå hvis urinprøve er 27/05 hehe
Sitat av krisjh92 Vis innlegg
Rundt 10 timer. Det varierer jo ganske mye på lisdex såvidt jeg vet, spørs hvor mye væske du får i deg. Da mesteparten skylles ut i urinen. Mer du drikker jo fortere går det ut. Han er ihvertfall helt safe nå hvis urinprøve er 27/05 hehe
Vis hele sitatet...
Det er derfor det er så herlig at vi har noe som heter gjennomsnitt. Tips og triks tilhører unntakene (: