Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 466
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har nettopp begynt på ssri medisiner / antidepressiva for å får å få angst å uro til å roe seg ned.

Jeg har så klart lyst til å bli bedre, men tar fremdeles litt rusmidler.

Har virkelig googla meg rundt og forstått at mdma er nei nei, sopp og syre vil ikke fungere når en tar ssri.

Så er det noen som skriver at en ikke burde blande cola med det, men ikke lest noe om at amf ikke bør tas?

Noen med erfaringer her. Holder meg bare til litt amf og det har gått helt fint. Testa med cola også, uten å få noe uvell.

Erfaringer fra folk som tar ssri og tar drugs vil jeg gjøre høre fra =)
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
SSRI + MDMA = FY!

Cola gikk fint med meg, weed også.

Har egentlig ikke så mange erfaring siden jeg gjorde som deg, gjorde litt research, så da holdt jeg meg unna det som kunne kræsje som du sier mdma, sopp og lsd etc.

Fikk best utbytte av å slutte med alt egentlig, alkohol også i en periode. Når man først går på anti-depressiva så er det en grunn for det.

Så etterhvert blir man firsk igjen og du kan ta sopp på en sunn og forsvarlig måte.

Hadde kutta ut den amfen hvis du vil ditt eget beste, ihvertfall under behandling.

Se på hele greien som en sunn pause. Nå skal du bli bedre og få et mer angst-fritt liv uten disse absurde bekymringene!
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Faen altså, nå ble jeg han derre over-positive fyren.

Er så lett å si når man er ferdig med dritten.


Narken overvinner jo alltid konsekvensene av å få angst og uro seinere, for når vi ruser oss, så gjør vi det NÅ!

Hvis du klarer å trappe litt og litt ned på diverse inntak de neste ukene samtidig som du trapper opp på ssri så er det ekstremt positivt!

Hadde likt å høre en update fra deg her om noen uker.

Du er meg en stund tilbake så jeg ønsker å være din krykke som du kan støtte deg på hvis det trengs! =)
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan jo forteller hvorfor jeg egentlig begynt på dem.

Har selvmedisinert meg i lange tider med rivotril ( men i små mengder) men like etter jul var det stopp og fulstendig tørke, umulig å få tak i. Starta med noe lignende rc stoffer som funka der og da med fulstendig fucka meg opp hvert. ( virkelig forsterka angsten når jeg ikke fikk noe i kroppen, og de hadde under 12 timers halveringstid)

Gikk på ssri for 15 år siden og funka kjempe bra.

Tenkte at en kur på ssri kunne hjelpe meg over de verste abstinenser, noe som det har gjort bitte litt, men ikke som forventa desverre.

Det er nok ikke party stoffene jeg tar som gir meg angst og uro, men pillene jeg har slutta på.

Drømme om en sommer uten uro, kunne gå ut uten å føle at verden er skrudd opp ned.
Jeg skal absolutt gjøre mitt beste for å roe ned min usunne livstil og bli frisk =)
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
beste måten å unngå langvarige problemer av benzo abstinenser er å trappe ned. gikk selv til legen og la kortene på bordet, fikk nedtrappingsplan og har det nå fint uten