Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 743
Skal visstnok være et psykedelikum som varer i flere dager. Høres sprøtt ut.

"Bromo-DragonFLY er et psykedelisk medikament relatert til fenetylaminfamilien. Bromo-DragonFLY regnes som et kraftig hallusinogen, og har rundt en tredel styrken av LSD med en normal dose i området 200 μg til 800 μg, og den har en ekstrem lang virkningsvarighet, opptil flere dager."
Dette høres slitsomt ut og potensielt ut som en enveis-billett til lukka avdeling.
Det var minst en tråd om dette da det ble nevnt i media forbindelse med en ungdom som gikk ivei på dette. Det var tidlig 2000 tallet tenker jeg. Har du prøvd å søke på forumet?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tok det i 2015, angrer enda. Jævla søppel dop. Har aldri tvilt så mye på realiteten som de dagene
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Tok det i 2015, angrer enda. Jævla søppel dop. Har aldri tvilt så mye på realiteten som de dagene
Vis hele sitatet...
This. Skrev i eget innlegg fpr et par dager siden, men glemte å få med dette poenget.

Når jeg endelig lukket øyene etter 30 timer med insane realitetstvil fikk jeg to minutter i en tunnel, så var trippen over.