Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  169 43607
Stålskuff: Kan du gi deg med det der! Jeg har sett deg i flere tråder hvor du sier at mange har et sunt forhold til hero. "Mange" har ikke det. Joda, mange er fungerende heroinmissbrukere, men de er fortsatt missbrukere og må ha heroinen sin for å virke.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Er effekten i det hele tatt noe nevneverdig bedre enn om man snorter det? Er jo "vandt" med å røyke andre substanser, da. Men det kan nok ikke sammenlignes, i grunnen.
Vis hele sitatet...
Det er som fetter sier ikke særlig lett å røyke heroinen. God lungekapasitet eller god teknikk er et must, røyken kommer så fort at du allerede må suge hardt når det vaporiserer. Er begrenset hvor mange sekunder en klarer å inhalere kraftig.

Og nei, effekten er ikke noe særlig bedre. Det du derimot får er et lite rush, på type 5-20 sekunder, og dette rushet er grunnen til at jeg alltid ender opp med å røyke litt når jeg først har kjøpt meg mer enn nok. Men det er overhodet ikke verdt det om du kun har en brukerdose eller to..

EDIT: Sniffing er referansen her, om det skulle være noe tvil.
Sist endret av Tøffetom; 27. februar 2012 kl. 16:28.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Stålskuff: Kan du gi deg med det der! Jeg har sett deg i flere tråder hvor du sier at mange har et sunt forhold til hero. "Mange" har ikke det. Joda, mange er fungerende heroinmissbrukere, men de er fortsatt missbrukere og må ha heroinen sin for å virke.
Vis hele sitatet...
var vell litt korttenkt da jeg skrev at mange har et sundt forrhold til hero. det som var poenget mitt er at det ikke er 100% sikkert at man blir avhengig og får livet ødelagt osv. om man prøver hero. noen går det bra med mens andre går det ikke bra med.

jeg er bare lei av at de fleste på forumet her synes det er helt greit og prøve ut alt av narkotiske stoffer mens heroin er såpass tabu at med en gang det blir nevnt i en tråd blir det fult kaos og moralprekner på flere sider.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Stålskuff: Kan du gi deg med det der! Jeg har sett deg i flere tråder hvor du sier at mange har et sunt forhold til hero. "Mange" har ikke det. Joda, mange er fungerende heroinmissbrukere, men de er fortsatt missbrukere og må ha heroinen sin for å virke.
Vis hele sitatet...
Det er klart det finnes folk med et avslappet forhold til heroin, på samme måte som med amfetamin, kokain, hasj og ecstasy. Hvor mange er dog vanskelig å mene noe om, da disse menneskene alltid havner under radaren.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Stålskuff: Kan du gi deg med det der! Jeg har sett deg i flere tråder hvor du sier at mange har et sunt forhold til hero. "Mange" har ikke det. Joda, mange er fungerende heroinmissbrukere, men de er fortsatt missbrukere og må ha heroinen sin for å virke.
Vis hele sitatet...
Mange er relativt, og jeg tror neppe stålskuff snakker om de avhengige. Det er "mange" som fint kan nyte hero innimellom uten å "måtte ha det for å virke".

Så lenge folk ikke skjønner at heroin, som alle andre rusmidler, kan brukes uten å missbrukes så kommer folk til å føle en trang til å påpeke det når moralistene gyver løs på tastaturet.
Sitat av Demandred Vis innlegg
moralpreken-greia var ikke siktet på deg!! skjønner hva du mener, men tviler på at noen får overdose av en 0,1`er.. må nok være første gangen isåfall!!
Vis hele sitatet...
Jeg har.(titegn)
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
hvis det er dårlig dop så skal det faen ikke i åra! hvis det er dårlig og urent heroin er det stor sansynlighet for at det er blandet ut med noe annen dritt som ikke er bra og få i blodet.

skal det skytes, skal dopet være rent!
Vis hele sitatet...
Folk skyter dopet uansett
▼ ... noen uker senere ... ▼
Blir en ikke dårlig når en bruker det første gang?
Jeg mener å ha hørt at kroppen ikke er helt klar for opiater.

Spiste en subutex en gang, aner ikke hvorfor og angrer som en hund den dag i dag. Jeg har prøvd det meste og hatt det fett på¨de fleste rusmidler.
Men den subuen gjorde meg rævdårlig i flere dager,
angst, grining, søvn.
Klarte ikke snakke ordentlig engang.
Husker jeg hadde så lyst på ei bønne, husker og skuffelsen over å ikke ha nok energi til å mekke den.

Hest er ikke noe å ettertrakte for å stilne nysgjerrighetsbehov en gang.
skjønner ikke greia.

Og snorting av hest har nada funksjon.
Heroin funker som alle andre medisiner, og evaporerer alle lidelser brukeren måtte ha. Dersom man ikke lider av noe (smerte,angst/depresjon etc) blir det som når man tar insulin uten å ha diabetes, eller ritalin uten ADHD; man får seriøse bivirkninger.
Sitat av dagfinmikkel Vis innlegg
Heroin funker som alle andre medisiner, og evaporerer alle lidelser brukeren måtte ha. Dersom man ikke lider av noe (smerte,angst/depresjon etc) blir det som når man tar insulin uten å ha diabetes, eller ritalin uten ADHD; man får seriøse bivirkninger.
Vis hele sitatet...
bivirkningene er vell ikke tilfeldigvis en rus eller?
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
bivirkningene er vell ikke tilfeldigvis en rus eller?
Vis hele sitatet...
Haha jo! Men det er det med Ritalin også. Hvis du tar det uten å ha ADHD blir du rusa! Vet ikke hvor rusa man blir av eventuelle blodfortyknere eller kreftpreparater, poenget er at du ikke skal ta det med mindre du har en lidelse!
Sitat av dagfinmikkel Vis innlegg
Heroin funker som alle andre medisiner, og evaporerer alle lidelser brukeren måtte ha. Dersom man ikke lider av noe (smerte,angst/depresjon etc) blir det som når man tar insulin uten å ha diabetes, eller ritalin uten ADHD; man får seriøse bivirkninger.
Vis hele sitatet...
Dette her er bare fjås.

Heroin fungerer likt uavhengig av om du er skadelidende. Avhengighetspotensialet, ruseffekten og bieffektene er, om du ser bort i fra individuelle faktorer, helt universelle.

Det samme gjelder Ritalin. At en ADHD pasient reagerer motsatt på Metylfenidat enn en uten diagnosen er en myte. Stoffet øker fokus og konsentrasjon i mindre doser, og virker sentralstimulerende i større. Eventuelle forskjeller i ruseffekt fra person til person er for det meste helt uavhengig av diagnose, men heller avhengig av individuell form og psyke.

Insulin er ikke engang et psykoaktivt stoff, og har ingenting i denne sammenligningen å gjøre. At et stoff som regulerer blodsukkeret fungerer forskjellig hos en med og uten diabetes er jo en selvfølge, men ikke sammenlignbart med virkningen av rusmidler.
Sist endret av fetter; 29. mars 2012 kl. 11:19.
▼ ... flere år senere ... ▼
Var veldig spesielt og lese gjennom dette igjen. Mange rare valg tatt, snodige folk påtruffet , loka tilværelser opplevd siden sist. 30 år og aldri hatt det bedre.

Aldri gi helt opp, ting snur jævla fort.

Peace <3
Sitat av lucky666 Vis innlegg
Var veldig spesielt og lese gjennom dette igjen. Mange rare valg tatt, snodige folk påtruffet , loka tilværelser opplevd siden sist. 30 år og aldri hatt det bedre.

Aldri gi helt opp, ting snur jævla fort.

Peace <3
Vis hele sitatet...
Hadde vært gøy å høre litt mer utdypende hvordan ldette prosjektet og livet ditt gikk i etterkant!
Hvordan gikk det? Ser det har gått 2 år nå. Jeg, og sikkert flere andre her vil gjerne høre din historie fra tiden etter du opprettet denne tråden
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei!!ser det er Snakk om sunnhet med heroin.... isåfall hva er sunnheten med den. For PR d.d er heroinen så utblandet at du vil få store hull i ben og armer som jeg fikk pga en fucking’s sprekk. Så vil bare si ifra så dere vet og plz røyk heller dersom du/dere ikke greier å slutte... Sier dette kun av godhet ikke moral preik. Vær isåfall nøye med å sett rett og ikke bom.... ellers ønsker jeg dere i forumet en digg dag friske og iranske m positive hendelser only karma queen over og ut

Så enig i å røyke fremfor å bruke jævla nåla. 30 år har jeg slitt med denna jækla nåla og greid 10 år nå rusfri på dolc kvote . Den redda mitt liv og håper det er fler her som får den hjelpen dere trenger evt. Bare vit at om du har dårlige lunger så gir lar blanke i dette. Utlever tvang av metadon til oss med astma🥵🥶så sjekk lunger før dere evt. Velger metadon som jeg sterkt anbefaller dere å ikke bruke. Få heller den sprøyta en gang PR mnd. Kjenner fler som har fått livet tilbake etter å fått den behandlingen og finnes metadon piller å få som er litt bedre enn safta🤞🏼🤞🏼🙏🏼På det beste for dere alle🌸☀️🦋vi har dolcontin 30 mg 4 G dagen og fikk dette gjennom kommunelegen på dagen. Fortell som det er og bare vær ærlig så ordner alt seg... samt rette fastlegen og stakkars dere som tilhører helse midt Norge . Er ingen hjelp som er vettug i det hele tatt der oppe iallefall Molde 😝🤯lar Molde driver en usunn bedrift utenom det vanlige ingen oppfølging og straff på straff var det vi opplevde der... Så håper de har enda seg siden 2017 ellers nyt dagen og helgen ta vare på hverandre ikke lett eller stjæl fra hverandre rus= egoisme de lux🙄😢😢
Sist endret av Lindus; 3. juni 2022 kl. 13:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Var en på forumet her som døde som bare skulle prøve heroin shottyeyes eller noe sånt het han dette kan bli deg
Anonym bruker
"Slank Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bloodshoyeyes
Shot. Ikke shoy.
Sitat av lokemeister Vis innlegg
Var en på forumet her som døde som bare skulle prøve heroin shottyeyes eller noe sånt het han dette kan bli deg
Vis hele sitatet...
Men du kompis. Det er helt greit at du er griserusa nå, men kan det tenkes at denne tråden ble opprettet før bloodshoteyes sin?

Sitat av warmkorv Vis innlegg
Shot. Ikke shoy.
Vis hele sitatet...
TS burde selvfølgelig klart å spådd 3 år inn i framtiden for at det skulle bli laget en tråd om det samme der TS begikk selvmord/OD
Sist endret av Superspurv; 11. september 2022 kl. 18:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.