Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  169 43521
Hei!

Jeg har kjøpt en kvarting hero og ønsker og skyte dette. Hvordan skal jeg gå frem? hvilken kanyl på apoteke, hvor mye av kvartingen i et skudd, hvordan sette skudde best mulig?

Mvh. Meg
Sist endret av lucky666; 3. desember 2010 kl. 08:06.
Her står det noe. Jeg ville valgt å røyke det hvis det var første gangen og jeg var usikker på dosering. Noe jeg ville vært.

edit: var ihvertfall en link der det sto noe om dosering.
Sist endret av pidget; 3. desember 2010 kl. 08:23.
Skal ikke være så vanskelig å google dette eller søke forumet for det. Husker det var en kis som skulle skyte opp tidligere i år som fikk en inngående guide. Google "shooting up" "Injecting heroin" osv bør vel funke selv om det er viktig med en viss kildrekritikk til svaret du finner.
Sist endret av HELEflaska; 3. desember 2010 kl. 08:27.
planen var og røyke det, skrev bare at jeg ville skyte det for det er en ide jeg leker me i mitt syke hode. Vet hvilken rus morfin gir, amfetamin, metamfetamin, gress, brunt, så hvorfor skal jeg ikke klare og holde meg til et skudd? Er det så jævla godt? Vil jeg droppe alt og kun fokusere på hero`n ette det skudde? Jeg er nyskjerig. Ingen plan og høres ut så en idiot, selv om jeg vet godt at det netopp er det jeg gjør. Men tanken på det kicke friste. Det friste jævlig! Alt annet er tapt uansett.
No it aint. Folk har vært lavere nede enn deg før. Det du føler er mennesklig og du kan reise deg igjen. What doesnt kill you only makes you stronger. Få deg selv til psykolog, begynn trening, nytt kosthold. Mat på. Klart ikke alt er tapt med mindre DU gir opp. Folk som lever med all slags mulige handicap både fysisk og psykisk og all slags dårlig samvittighet men en dag av gangen og ting blir bedre hvis du prøver.
"Få deg selv til psykolog, begynn trening, nytt kosthold." done that, jeg er en frisk ungdom fysisk, i hode mangle jeg nok endel ja. Men lysten til hero brenner i meg. Såpass at jeg har kjøpt en kvarting og føle meg klar til og ta den. Jeg VIL kjenne det kicke og skyte heroin før eg dør. Gi meg beste måte og ta kun det skudde, på sikkreste måte. Og hvordan jeg best mulig ska unngå suge etter mer.
hva mener du med før du dør?
På et eller annet tidspunkt vil han vel dø ?

2-5ml pumpe og 16-18 kanyle tror jeg er vanlig.
Jeg mener bare det jeg skriver... Jeg vil oppleve det kicke av glede før jeg takker for meg. Om det er denne uken, neste uke eller om 30år, det vet ikke jeg.
no offense, men synes det er dårlig gjort å kommer her å spørre om kor mye du skal injisere.
vi vet ikke hvor sterk heroinen du har er, tenk om noen fucker opp, og sier feil dose.
da sitter de med ditt liv på samvittigheten sin, og jeg tror det hadde vært temmelig jævlig for begge parter.
Cage - nothing left to say.. høre på den etter et skudd me hero. En opplevelse jeg vil oppleve, unnskyld meg, men er mitt liv. Og ja, jeg er ganske snodig, men det har jeg allti vert.
gå på apoteket kjøp deg 2.0 ml pumpe, en 16 kanyle, gå på butikken å kjøp sitron på flaske "dengule"
legg ca 0.2 med dop i skjea, "siden det er første gang"
bland det ut med ca en teskje sitron, kok det opp. "ca 2 min"
putt bomull i skjea, å filtrer det opp i pumpa.

Regner med det du kan skyte siden du skal gjøre det, med å finne svar å det som trengs!
Have a nice "trip" ...

Enjoy

Men uansett er det dust av deg ..
så i bunn å grunn er det veldig dust av meg å skrive det her til deg ..
men du får velge selv ..

jeg har hverftfal lært leksa mi med dop.
een nervedød arm etter jeg sov oppå den i 12 timer,
lå på sykehuset i 3 mnd
Sist endret av KimThomas; 3. desember 2010 kl. 08:54. Grunn: Godtok før jeg var ferdig
åra i midten når du stramme armen har jeg blitt lært. Den i midten når du knytte armen liksom.. Har veldig markerte blodårer så ska ver lett og finne med hjelp.
Sist endret av lucky666; 3. desember 2010 kl. 08:58.
Jeg vil anbefale c-vitaminpulver istedet for sitronsaft... hørt det er mindre ubehagelig å ha i åra...
Sitat av Wilibald Vis innlegg
Jeg vil anbefale c-vitaminpulver istedet for sitronsaft... hørt det er mindre ubehagelig å ha i åra...
Vis hele sitatet...
ja, det du kjøper på apoteke. Hva heter det?

bump bump må vite hva jeg skal kjøpe på apoteke og hvilken åre som er best
stas opp armen, så kommer åra frem, der du ser en åre.
stikk nåla inn, trekk litt av stemplet ut, kommer det blod i pumpa har du svar.
da setter du det forsiktig inn, får du kke blod i pumpa "svar" blir det bomskudd.
det er ikke godt
lykke til ..
bump bump igjen.. må nesten vite hva det på apoteke heter. c-vitamin greiene. Pluss bekreftelse på at KimThomas sin oppskrift e rett for og skyta..
jeg skyter selv, så den er riktig den! heller sitron enn cvitamin,
jeg har aldri hørt om å putte cvitamin i heroinet.
sitronsyre .. askobinsyre er det beste faktisk

men jeg råder deg til å sette en smell macca først i stedet!
om du aldri har skutt før, sånn i tilfelle du bommer elller noe.
askorbinsyre er det du er ute etter
takker, då skal jeg spør etter askorbinsyre og 2.0ml pumpe og 16 kanyle på det lokale apoteke
Med mindre du har helt ren, hvit heroin, så bør du virkelig ikke skyte den. Dette er ikke en moralpreken, det er common sense. Brun heroin er en skitten planteguffe full av diverse urenheter og kontaminasjoner. Å skyte en slik substans direkte inn i blodstrømmen er å be om å bli forgiftet. Jeg vet at det er dette junkiene gjør, men som jeg har forsøkt å fortelle en haug med andre folk før deg, man behøver ikke å følge normene i rusmiljøene bare fordi alle andre gjør det. Om du velger å innta heroin er din sak, men når du kommer her med en så dum idé som å skyte det, så er jeg nødt til å påkeke det. Du får ha meg unnskyldt. Har du mot formodning ren heroin, så er det imidlertid en annen sak.
Sist endret av mentalmelt; 3. desember 2010 kl. 11:07.
Sitat av KimThomas Vis innlegg
jeg skyter selv, så den er riktig den! heller sitron enn cvitamin,
jeg har aldri hørt om å putte cvitamin i heroinet.
sitronsyre .. askobinsyre er det beste faktisk
Vis hele sitatet...
Sitat av wikipedia
Vitamin C, også kalt askorbinsyre
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Vitamin_C
Sitat av Wilibald Vis innlegg
Vis hele sitatet...
hehe, ja.. Sånn kan det gå
Bare for å redde æren...
Sitat av KimThomas Vis innlegg
jeg har aldri hørt om å putte cvitamin i heroinet.
Vis hele sitatet...
askorbinsyre = c-vitamin
Forteller du hvordan det gikk etterpå eller?
0.2g er alt for mye for første gang hvis du ikke har skyti opioder før. Etter rehab på 14 dager klarte jeg ikke å gå i et par minutter etter 0.1g. Og har gått på hero i nesten 1 år. 0.25g er det meste jeg kan skyte uten og bli knocket ut. Jeg anbefaler deg og blande 50mg med heroin med 15mg ascorbinsyre som kjøpes på apoteket i 2ml vann. kok opp og trekk det inn i 2ml pumpa igjennom en bommulsball. Injeser sakte i armen. Personelig har jeg en overdose pumpe klar i skapet med effedrin eller amfetamin. Skyter aldri alene
Velger å sitere meg selv fra en tidligere tråd hvor trådstarter lurte på hvorfor så få skrev om opplevelser med heroin.
Sitat av Crabman Vis innlegg
Jeg kan komme med en påstand. Heroin er et såpass kraftig, og avhengihetsskapende stoff at det er ganske så vanskelig å leve normalt (Henge på forum o.O) når du er hekta.

Det er derimot vært endel tråder hvor flere snakker om røyking av heroin, og da folk som har prøvd det
Vis hele sitatet...
URL: http://freak.no/forum/showthread.php...39#post1359039

Mulig det ble slik for TS?
Sitat av Crabman Vis innlegg
Velger å sitere meg selv fra en tidligere tråd hvor trådstarter lurte på hvorfor så få skrev om opplevelser med heroin.

URL: http://freak.no/forum/showthread.php...39#post1359039

Mulig det ble slik for TS?
Vis hele sitatet...
det er jo ingen som bli hekta av 1 gang da for helvete, du skrev det innleget du henviser til for 2 år siden nesten og har ikke blitt noe smartere siden den gang? har tatt heroin hundrevis av ganger på ca 3 år og pleier å ta det i blandt fortsatt å jeg har aldrig vært avhengi
Sitat av andyyy Vis innlegg
det er jo ingen som bli hekta av 1 gang da for helvete, du skrev det innleget du henviser til for 2 år siden nesten og har ikke blitt noe smartere siden den gang? har tatt heroin hundrevis av ganger på ca 3 år og pleier å ta det i blandt fortsatt å jeg har aldrig vært avhengi
Vis hele sitatet...
Bare ved å påstå det er umulig å bli hektet på herion første gang sier vell heller litt om ditt kunnskapsnivå.

Tør jeg spørre, hvis du ikke er avhengi.. hvordan rettferdigjør du å bruke et stoff som heroin opptil flere ganger i uken? Mener du virkelig at det er godt for deg?
Sitat av Jazzy Fizzle Vis innlegg
Forteller du hvordan det gikk etterpå eller?
Vis hele sitatet...

Håper det ja, vil vite hvordan hans ''Trip'' gikk
Sitat av andyyy Vis innlegg
det er jo ingen som bli hekta av 1 gang da for helvete, du skrev det innleget du henviser til for 2 år siden nesten og har ikke blitt noe smartere siden den gang? har tatt heroin hundrevis av ganger på ca 3 år og pleier å ta det i blandt fortsatt å jeg har aldrig vært avhengi
Vis hele sitatet...
går det ann å blande dette i te eller melk o.l?
Sitat av Crabman Vis innlegg
Bare ved å påstå det er umulig å bli hektet på herion første gang sier vell heller litt om ditt kunnskapsnivå.

Tør jeg spørre, hvis du ikke er avhengi.. hvordan rettferdigjør du å bruke et stoff som heroin opptil flere ganger i uken? Mener du virkelig at det er godt for deg?
Vis hele sitatet...
Vel, det er ikke umulig, men det er ikke det han skrive heller. Det er faktisk ytterst få som blir avhengig første gang, heroin er ikke så magnetisk avhengighetsskapende som mange har lyst til å tro.

Hvordan vet du at han skyter flere ganger i uken?
Det er vel ganske innlysende at det ikke er bra for noen å bruke rusmidler, men noen har annen terskel enn andre.

Jeg vet ikke noe om andyyy's rusvaner, hvorvidt hans heroinbruk er misbruk eller om han har kontroll, men du er tydeligvis bombesikker på at det ikke er mulig å bruke heroin ansvarlig.
Jeg tipper at det er en kombinasjon av type folk som prøver heroin og avhengighetsgraden av heroin som gjør at folk får inntrykk av at heroin er magnetisk avhengighetsskapende fra første blås/skudd.

Uten å generalisere for mye (men jeg leker heller ikke politisk korrekt), så er det nok svært mange av de som prøver heroin for første gang som er "svake folk". Slitne folk, gjerne unge, som har eksprimentert mye med alkohol, piller, amfetamin osv. før de prøver heroin. Når de da tester ut heroin blir det gjerne ikke med den ene gangen, og disse folkene har gjerne mangel på selvbeherskelse ift rus og liten kontroll generelt over sitt eget liv. Dermed tar det gjerne ikke lange tiden før de er "grisehekta" (heroin er tross alt svært fysisk avhengighetsskapende).

Hadde de fleste som testet ut heroin for første gang vært "streitinger" på f.eks juridisk fakultet på universitetet, uten noen erfaring med narko, og med den innstillingen at det skulle være et engangstilfelle, så hadde nok ikke Norge toppet statistikken over sprøytenarkomane, for å si det slik. Derimot er det som regel ikke slike folk som har trangen til å teste ut dette stoffet.

Jeg tror det er fullt mulig å røyke heroin i ny og ned uten å bli hekta, men det er som å gjøre alle turnøvelsene sine på kanten på "prekestolen" i Lysefjorden. Vil ikke anbefale det. Når det f.eks er en 16-17-åring med stavefeil i annenhvert ord som skriver at han/hun ønsker å teste ut heroin nå, så blir jeg mer bekymret enn om det er en 40-åring med et kontrollert liv som vil teste det ut. Ja, dere skjønner nok poenget mitt.

Heroin er for øvrig et jævlig rusmiddel. Det skiller seg jo ut ifra alle andre rusmidler med at det gjør mennesker til "slaver", tar fra folk verdigheten, og ja, rett og slett dreper folk. Skulle jeg testet det ut hadde jeg nok røyket det. Det funker vel å stappe heroinen inn i en sigarett uten tobakk (slik som Milo gjør i Pusher 3) eller eventuelt bare rulle det inn i sigarettpapir? Kan man blande med tobakk, eventuelt tobakk, hasj og heroin? Noe slikt ville jeg gjort det. Men det får bli om 40 når jeg er pensjonist, isåfall.
Se for deg et liv uten orgasme noensinne igjen, du er fortsatt ikke nære hungeren.
Sitat av agent666 Vis innlegg
Heroin er for øvrig et jævlig rusmiddel. Det skiller seg jo ut ifra alle andre rusmidler med at det gjør mennesker til "slaver", tar fra folk verdigheten, og ja, rett og slett dreper folk. Skulle jeg testet det ut hadde jeg nok røyket det. Det funker vel å stappe heroinen inn i en sigarett uten tobakk (slik som Milo gjør i Pusher 3) eller eventuelt bare rulle det inn i sigarettpapir? Kan man blande med tobakk, eventuelt tobakk, hasj og heroin? Noe slikt ville jeg gjort det. Men det får bli om 40 når jeg er pensjonist, isåfall.
Vis hele sitatet...
syntes noen dokumenterte at en sweitzisk lege sa det fint var mulig å leve ett helt liv med heroin uten problemerr,penget var vell at det er det rundt som dreper ikke heroinen i seg selv,urenheter i stoffet,tilsettningsstoffene,ernæringsmangelen som oppstår,miljøet,sprøytene!

Gjør ikke Frank det i pusher 1 også?

Jeg kjente en jeg ikke ante eller kunne se at brukte dette stoffet,så det er nok ganske mange individuelle tilfeller ja!
Sist endret av murmade; 9. desember 2010 kl. 18:14.
Frank i den første Pusher-filmen snorter bare kokain og røyker en joint som nattings. Han selger derimot heroin.

Men, det er ikke poenget her. Den sveitsiske legen har nok rett i det. Heroin i helt ren form er visstnok minimalt fysisk skadelig i seg selv, har jeg hørt. Derimot er det, som du skriver, murmade, livet knyttet opp til rusmisbruket, urenheter, ernæringsmangel osv som er skadelig, ja. Nå er det uansett det urene stoffet som er på markedet, og ikke rent stoff produsert av legemiddelfirmaer.

Derfor hadde jeg vært for å gi de tyngste misbrukerne heroin på resept, slik som de gjør i Sveits, og slik som Bjarne Håkon Hanssen ønsket, og som Stoltenberg-utvalget anbefaler. Det går nok mot det, men det er en annen diskusjon.

Poenget er mitt er det samme. Heroin dreper. Uansett om det er direkte eller indirekte årsaker knyttet til heroinmisbruket. Spiller ingen rolle for den og de som dør. Det er likevel selve stoffavhengigheten til det bestemte stoffet som dreper.

Når det gjelder det at det gjør dem til "slaver", tar fra de verdigheten osv., så er det jo avhengigheten til dette dyre stoffet som gjør det. Prostitusjon, tyverier, svindel etc. You name it. Alt dette; både de fysiske komplikasjonene urent stoff og den livsstilen misbruket fører med seg, overdosefarer, pluss de forferdelige sosiale følgende avhengigheten i seg selv fører med seg, vil man jo i stor grad bli kvitt ved å gi det på resept. Isåfall må det utdeles og inntas i samvær med helsepersonell.
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
No it aint. Folk har vært lavere nede enn deg før. Det du føler er mennesklig og du kan reise deg igjen.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det?

Edit: Ikke for å være en drittsekk altså. Blir bare så betenkt når sånne overhappy blomstergutter sier at alt er bra, uten å ha noe som helst peiling på situasjonen.
Sist endret av Spesiellgnom; 9. desember 2010 kl. 18:38.
Det er forskjell på hvordan mennesker takler situasjoner. Noen kan se mord rett foran øynene uten å bli sjenert engang, mens andre kan gå så langt som å ta sitt eget liv etterpå. Ikke kom her å si at han kan reise seg igjen, det vet du ingenting om. Håper du får hjelp og kommer ut av den mørketiden du er i.
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Hvordan vet du det?

Edit: Ikke for å være en drittsekk altså. Blir bare så betenkt når sånne overhappy blomstergutter sier at alt er bra, uten å ha noe som helst peiling på situasjonen.
Vis hele sitatet...
Det jeg skal innrømme er at det blir håpløst å måle nivået av frustrasjon, angst, depresjon, tristhet og håpløshet ettersom det blir subjektivt. Men hva muligheter, situasjon, gener, miljø, erfaringer, egenskaper angår så tror jeg det er meget gode sjanser for at folk før og etter han vil oppleve ting som er vanskeligere. Naturligvis vil ikke alle overleve situasjon ei heller bli lykkelige, men noen lar seg tilsynelatende aldri knekke. Men greie er uansett ikke at dette er en konkurranse eller noe som er interessant å måle men at fokuset må legges i nået for å få en bedre fremtid.
Fått skyti eller?

Kjøp rein ascorbine syre på apotekene. Hvilken når er vel egentlig det samma. Den brun/orange er vel mest vanlig. Noen steder har den rosa kanyle også. Bruk 2ml pumpe trenger ikke mer en det.

Ta kvartingen din og del den i 3 for å være på den sikkre siden.
Ta ca samme mengde ascorbine syre. Dette har noe med no ester greier når det er brun heroin. Den er egentlig laget til og røykes ikkesant.

Kok det opp rør litt og dra det opp gjennom et vattfiltet ifra en sigg og opp i pumpa.

Sier ikke at du skal stole 100% på meg har aldri skyti heroin, men har skyti amf en stund og framgangs måten er ganske lik bortsatt ifra at heroinen skal kokes opp i askorbin syre før den trekkes opp.

Hadde du tenk og sette i åra eller intra-muskulært?
helt sinnsykt at noen vil utsette seg for heroin, rart å tenke på at rusen er så fristende at folk er villige til å dø for den.. da har det gått for langt, mister.

fortell hvorfor du mener at den rusen du er på jakt etter er verdt innsatsen? (som i helsa di, familien, økonomi, jobb..)
Sitat av Crabman Vis innlegg
Bare ved å påstå det er umulig å bli hektet på herion første gang sier vell heller litt om ditt kunnskapsnivå.

Tør jeg spørre, hvis du ikke er avhengi.. hvordan rettferdigjør du å bruke et stoff som heroin opptil flere ganger i uken? Mener du virkelig at det er godt for deg?
Vis hele sitatet...
Er ikke nødvendigvis vondt for deg heller

Hold deg til 1 gang i starten. Er fort gjort og bli avhengi.
Dem fleste jeg kjenner som har blitt hekta har blitt det etter 4dager-1uke med skyting vær dag. Er du først avhengi er du FUCK'ED og jo lengre du drøyer det med og slutte jo værre blir det.
Kan godt hende du havner på gata og har ødelagt alt rundt deg før du i det heletatt tenker på og slutte.
Sitat av Dragestad Vis innlegg
helt sinnsykt at noen vil utsette seg for heroin, rart å tenke på at rusen er så fristende at folk er villige til å dø for den.. da har det gått for langt, mister.

fortell hvorfor du mener at den rusen du er på jakt etter er verdt innsatsen? (som i helsa di, familien, økonomi, jobb..)
Vis hele sitatet...
Heroin er ikke noe magisk, superavhengighetsskapende stoff som alltid leder til narkomani og et liv på gaten. Det er da ikke gitt at bruken hans vil ødelegge for noe av det du nevner der. Jeg kan selv forestille meg at jeg prøver heroin en gang i fremtiden av ren nysgjerrighet, og jeg er temmelig sikker på at det vil gå bra. (Ikke at jeg kommer til å injisere noe skittent gatemøkk, det er jeg lite interessert i)

Det kommer mer an på personen som bruker det, og dermed hvordan det blir brukt, enn stoffet i seg selv.
Sist endret av exocytose; 12. desember 2010 kl. 21:21.
Sitat av lucky666 Vis innlegg
planen var og røyke det, skrev bare at jeg ville skyte det for det er en ide jeg leker me i mitt syke hode. Vet hvilken rus morfin gir, amfetamin, metamfetamin, gress, brunt, så hvorfor skal jeg ikke klare og holde meg til et skudd? Er det så jævla godt?
Vis hele sitatet...
Det som er dritt med Mr Brown er at første gangen så føles det som en orgasme 800 ganger så sterk som den du kan påkalle selv eller sammen med partner, neste gang du skyter så føles den bare 400 ganger så sterk, og da er du allerede på jakt etter inntrykket du fikk første gangen du prøvde. Ond sirkel.
Sist endret av fxxked; 12. desember 2010 kl. 22:13.
Om du ikke har skutt enda, så drit i å gjøre det! Jeg har lekt med tanken på å prøve ut ting som er sterkere enn marihuana sjæl. Nå skriver du at du allerede har prøvd det meste av det som er, så hva med å holde seg til det? I alle fall tenker jeg at å ta 1 skudd med H for å få en følelse som er 800 ganger bedre enn en orgasme virker jævelig fristende, men ikke på langt nær fristende nok til å leve et anstendig liv og ta en deilig joint i ny og ne. Det er litt 50/50, om du klarer å sette ett skudd og kun gjøre det én gang er det jo sikkert jævelig digg, men er det verdt å ta sjansen på å føkke opp for resten av livet? Jeg mener, du er ikke nødt til å se på de mulige konsekvensene av å gjøre det, men jeg tror at det lureste vil være å tenke ORDENTLIG godt igjennom før du gjør det. Tenk over alle mulige konsekvenser. Om du har gjort det, og fortsatt mener det er verdt det, er det jo ingen som fysisk kan stoppe deg fra å gjøre det, selvom jeg tror det er en inn i faens dårlig idé når du i tillegg er så langt nede som du sier du er. Jeg vil ikke si at jeg noen gang har vært så langt nede, men jeg kjenner igjen følelsen av å egentlig bare gi ordentlig faen, og bare gjøre ting, og i de tilfellene jeg har gjort noe sånnt har det uten unntak gått rett til helvete. Tenk ordentlig over det, få deg oversikt over nøyaktig hvor du står i livet ditt. Et lite råd kan være å bare skrive alle tankene dine ned på et ark, i alle fall hender det at det gir meg bedre oversikt. Jeg sier meg enig med en tidl. post her, fiks opp i problemene dine og gjør det når du er oppe og litt eldre. Jeg er sikker på at det vil gi større utbytte. Også det å røyke det i stedet tror jeg vil være en god idé. Og til rasshøla (=unique= og bættmæn); slutt å lek gærne på nett og prøv heller å komme med noe konstruktivt når folk faktisk tar steget og tør å spørre om noe så sjukt her.
jeg skjønner ikke hvordan det å nekte å hjelpe en narkoman bruke heroin gjør meg til ett "rasshøl". jeg vil heller si det er "gærnt" å spørre random folk om noe som bringer med seg så mange risikoer. hvis noen tabber seg ut med rådene kan han faktisk dø. hvis dere tør å risikere å få et liv på samvittigheten må dere bare holde på.
Sitat av =unique= Vis innlegg
jeg skjønner ikke hvordan det å nekte å hjelpe en narkoman bruke heroin gjør meg til ett "rasshøl". jeg vil heller si det er "gærnt" å spørre random folk om noe som bringer med seg så mange risikoer. hvis noen tabber seg ut med rådene kan han faktisk dø. hvis dere tør å risikere å få et liv på samvittigheten må dere bare holde på.
Vis hele sitatet...
Det er nok bedre at han spør her og får svar, enn at han skulle eksperimentert med dette selv.

Men uansett, håper du har tenkt godt over dette, TS. Heroin er kraftige saker.. Du sier du føler deg helt nede og at det ikke er noen vei tilbake på noe. Men jeg skal love deg det at heroin ikke er løsningen på noen problemer.. Tvert i mot, det vil bare gi deg flere.

Men, det er bare du som kan ta dette valget for deg selv.
Sitat av SickBartender Vis innlegg
Ok, hva faen kjedde med han? døde han eller noe?





Kan hende at han Troller
Vis hele sitatet...
Sikkert død.
Skulle ikke forundre meg når om hadde gitt seg ut på egenhånd. Flere ganske klichy ting som kan gå feil når man skyter.
Rusk, dårlig vann, uekte varer, overdose, sette i feil åre.

Om gutten bare tar en tilfeldig åre som viser seg og være puls åre som han presser driten ut i uten at det egentlig treffer. Han venter 10 min og synes det var litt funk, men ikke i nærheten av det, det skal være. Så tar han og setter et til som treffer riktig og fungerer med en gang, samtidig som bomm skuddet som rente utover under huden i blod fra puls åren.
Så dør han. Simple as that.
Sist endret av DrPerception; 13. desember 2010 kl. 01:40.
Okey hør her det du gjør er at du kjøper askorbinsyre, en 2 ml pump, en 12"kanyle eller 16", så deler du opp kvartingen din i 3 deler, og tar 1/3 del oppi en skje, så trekker du opp kaldt vann i pumpa fra springen (litt over halvfull, litt over 1 ml) så tar du og heller 1/3 av minusen oppi en dyp spiseskje, og spruter oppi vannet fra pumpa, deretter tar du en liten klype askorbinsyre (eller sitronsyre-pulver som du kan få på dagligvarebutikken i pose), ikke ta mye av noen av delene bare noen få korn. Så koker du oppp under skjeen med en stormlighter, vanlig lighter eller hva du hvil forsiktig til du ser heroen begyner å løse seg opp i vannet, ikke kok for lenge bare akkurat til heroen er løst opp. Så tar du og ruler en liten ball med bomull hardt sammen og slepper den oppi brygget ditt og presser enden av pumpa ned i bomulls-dotten mens du trekker sakte opp og så knipser du litt på pumpa sånn som de gjør på film og passer på at det ikke er noen bobbler eller luft oppi, så setter du på kanylen og smeller hele greia i armen din, så kan du gjøre det samme vis du føler behov for det med en ny 1/3 av dopet ditt, jeg vet ikke hvor rent dop du har men er du førstegangs sprøytebrukers så burde du være veldig forsiktig, første gang jeg fikk heroin i armen overdosa jeg på flekken, fyren som satte den på meg fikk ikke pressa stemplet halveis inn en gang før alt ble svart og jeg våkna opp midt på brosteinen ved oslo s med ambulansepersonell rundt meg og motgift i armen. Det er farlige greier og har flere kompiser som har død av det, pluttselig en dag lever du, pluttselig er du død... det er en tynn-tynn tråd mellom leve og dø vis du er en uerfaren heroin missbruker som setter det med sprøyte, HVER FORSIKTIG.