Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 660
Noen som har gode forslag til Crypto Lommebøker som NOW Wallet og Blockstream Green Wallet?

Er også ute etter nettbaserte lommebøker som XMRWallet.com.

Men er mest ute etter lommebøker som NOW Wallet, der man har over 100 Cryptos å velge mellom
HA aldri crypto online, kun om du skal veklse. finnes mange gode der ute du kun trenger å bruke når du skal sende. ellers holder du de privat
Sitat av RapTouR Vis innlegg
HA aldri crypto online, kun om du skal veklse. finnes mange gode der ute du kun trenger å bruke når du skal sende. ellers holder du de privat
Vis hele sitatet...
Litt uenig der. Jeg ser coinbase som sikrest VS NOW Wallet.
Andre her som har kjøpt Nexa ? Bruker deres lommebok på dataen
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Litt uenig der. Jeg ser coinbase som sikrest VS NOW Wallet.
Vis hele sitatet...
uenig ? om børsen går konk eller annet skjer så er penga tapt. Ha de lokalt så er du safe utenom når du skal veklse
Sitat av RapTouR Vis innlegg
uenig ? om børsen går konk eller annet skjer så er penga tapt. Ha de lokalt så er du safe utenom når du skal veklse
Vis hele sitatet...
Ja, visst de går konkurs. Men vi snakker her om USAs største cryptofirma.

Men kommer til å gå for Ledger eller lignende disk til slutt.

Er også ute etter nettsteder hvor man kan selge krypto, der betaling går i kontanter.
Ikke av ulovlige grunner at jeg ønsker betaling i kontanter.
Sist endret av einsteindragon; 5. april 2023 kl. 02:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.