Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1569
http://www.achmed.org/dump/achmedorg_concepts/10.png

noen som har kreative forslag til forbedringer? er ikke helt fornøyd med bildet i toppen, kunne tenkt meg noe mer tegnet/animert, men jeg er dessverre talentløs på området. Bildet er fra www.sxc.hu.
Synest det bildet var helt fint, jeg. Helt grett liksom. Nå vet jeg ikke om den passet til innholdet i siden da (pga. jeg skjønner ikke det spåket du brukte )
på høyre side kunne du kanskje hatt noen linker eller eller noe annet stæsj. Helt nederst kunne du hatt en tykk linje som er den samme fargen som på høyre og venstre side.
Er det type spansk?

Synes det var helt grei jeg
Bildet var smooth..
Denne var pen.
Rent og fint design uten for mye stash. Akkurat sånn det skal være.

Good job
Syns den var dødsfin jeg!
Pent arbeid!

Hadde jeg søkt og funnet denne siden ville jeg absolutt sett nærmere på innholdet
Logotytme
liasis's Avatar
Trådstarter
teksten er lorem ipsum, standard dummy-tekst som ikke har noen som helst betydning. websida kommer til å bli en slags (dårlig oppdatert) blog ting
n3xuz: Lorem Ipsum er en standard dummy tekst. http://www.lipsum.com/

Pent design. Jeg misliker though litt slike 45° skiller mellom innhold og meny. Og vil headeren symbolisere noe for innholdet?
den var bare rådigg å se på lissom!

Det bildet gjorde seg maximalt, og passa til menyen... ikke bytt!

Du er min venn
niigu's Avatar
Siden var grei nok, men litt "ut", med tanke på menypos og farge.
Bildet var helt greit.
den var grei.. så ikke noen "feil"..
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Synes den var litt for avkappa nede.
Noe som selvfølgelig kan ha noe med det å gjøre at det faktisk er et bilde, men jeg ville hatt en strek nederst som skiller det blå fra det hvite.
Pent design. Så kanskje litt template-aktig ut, men ryddig og fint.
Litt kjedelig nederst, plutselig var siden borte..

Se jeg svarte på spørsmålet!
Fint design, bildet er helt ok som det er. Ellers så burdedu kanskje ha gjort noe med bunnen av siden? Ikke en så "brå" slutt. Og kanskje ha meny til venstre på siden.
Fint farge-valg, oversiktiglig og fin meny og jeg synes bilde passet kjempeflott med fargene du har tatt ibruk.

En liten sak:
Jeg synes siden både starter og slutter for brått, hadde jeg vært deg ville jeg satt bakgrunnsfargen på hele siden til den blå-fargen du har som bakgrunnsfarge. Da ville hele siden blitt med sammenhengende. Jeg ville også avsluttet den hvite firkanten med (altså en strek på bunn av denne også).
Hvis han setter topp- og bunn-marginene til 0 (som jeg egentlig gikk ut fra han hadde tenkt, ihvertfall bunn), så gjør det ikke noe at den slutter brått.
Det gjør jo noe hvis den slutter brått så lenge siden ikke har en height på 100%. Noe den da mest sannsynlig ikke har. : )
Tror jeg rapper den :P
Fin å se på. Har bare et forslag til "forbedring". Bakgrunnen blir veldig kjedlig når man har en høy oppløsning. Det blir bare blått rundt hele greia. Det du kan gjøre er å ha en stor hvitfarget retro palme i bakgrunnen. Noe allà det her
Startsiden.no ser vel litt funny ut og å 1600x1200 men de fleste bruker 800x600 eller 1024 så det er ikke noe poeng. 100% tabeller passer dårlig når all teksten (lite tekst på en side) kan se ut som en bleie på nettsida i høy oppløsning.
Startsiden.no ser ikke ut i det hele tatt, men i 1600x1200 så er halvparten gult og den andre halvparten gul med tekst på.
De burde foretatt en oppgradering der. Kan vedde ræva mi på at de ikke har database en 1000 *.HTML filer liggende i underkataloger med et JavaScript som menyfil.
Logotytme
liasis's Avatar
Trådstarter
revidert versjon: www.achmed.org/new/

sitter og tenker litt på den ideen med noe som skal fylle ut det tomme blå feltet som oppstår når man har en høy oppløsning. Blir muligens et lite problem med 800x600 brukere, men skal vel få det til

anton85: at man har tusenvis av html filer liggende trenger ikke nødvendigvis å være synonymt med at man ikke har en bra backend. F.eks kan det være lønnsomt å bruke perl til å generere statiske sider (i stedet for å generere alt "on-the-fly" hver gang noen skal ha tak i noe)
Hmm, kaller du bildet øverst for noe med banner? Ikke gjør det, reklamefiltre vil ofte fjerne bilder med banner i navnet.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
foolish: _top.png
div id = banner
Jeg likte den gamle versjonen bedre. Den nye er litt kjedlig. Bare rett ned, mens den gamle hadde en "brytning" med menyen.
Logotytme
liasis's Avatar
Trådstarter
kaldblod: jeg skifta det rett etter foolish posta.

xcv: jeg er igrunnen enig, men jeg ble drit lei av den menyen jeg hadde først. Så det blir forandring på den, men hvordan har jeg ikke helt for meg ennå, noe kommer nok til å skje med bildet også.

når det gjelder å ha en strek nederst er jeg ikke helt enig. Det virker litt som om dette er noe "alle" har, og jeg er en smule lei av akkurat denne tingen nederst
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
I Mozilla Firebird flyter teksten under slutten på ramma.

Likte den gamle versjonen bedre, men du kunne vel laget en mellomting?
Istedenfor den 45-graderen kunne du bare hatt et hvitt mellomrom. Menyen ovenfor "logoen" blir litt CP.