Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1420
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei, lurer på om noen vet av noen risikoer med dette? bruker å prøve å holde meg unna begge to samtidig, men fucker opp noen gang da. har bare kjent mer ubehag enn vanlig når jeg tar speed og har hatt i meg koffein, men er det noe farligere enn at det bare føles ekkelt?
Det blir litt hardere på hjertet i lengda. Kjenner også ubehag av for mye koffein på speed så syns ikke det er noe poeng i å blande. Kan hjelpe litt på nedtur av og til da.
Anonym bruker
"Hatsk Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette må du faktisk være litt forsiktig med! En kompiss av meg fikk hjertestans av denne komboen... han hadde vistnok spist koffein piller og tatt amf i flere dager. er egentlig veldig flaks at han ble gjenopplivet fordi riktige folk var rundt han. men han var faktisk død en liten stund pga akk denne komboen. Nå vet jeg ikke dosene han hadde tatt, og jeg regner med at han overdrev begge. men dette var en skikkelig ekkel situasjon som iallefall fikk meg til å tenke litt...
Anonym bruker
"Hatsk Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Han hadde kjente hjerteproblemer i familien også. men man vet faktisk aldri så det er bedre å være forsiktig en å risikere sånt.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for gode svar! har ikke i meg koffein med vilje på speed, men har glemt meg et par ganger og tatt meg noen linjer med kaffe i systemet. skal prøve å være mer forsiktig da det er sant jeg ikke kan vite om jeg har noe underliggende og er heller ikke så fristende å pådra seg noe skade av å slite enda mer på hjertet enn jeg allerede gjør
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er som oftest koffein i speed også da, en av de vanligste kutte-stoffer.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kopp kaffe med speed oppi og litt melk er men klassiker. Er når en skipper søv og mat at ubehaget kommer. Amfetamin og koffein er ikke farlig i seg selv, med mindre du har svakt hjerte... men liker du ikke komboen så dropp det bare!
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette minner meg om Saviour. Pleier ikke du å speede å bøtte nedpå med kaffe? Ser ut som det går OK med han. Er en stund siden jeg har sett han forresten. Mulig jeg som leser feil tråder. Håper alt står bra til

Sikkert lurt å være forsiktig. Er så vanskelig å vite hva man tåler. Noen tåler tydeligvis alt, bare se på Steve-O. Den skrotten har vært utsatt for det meste, men er frisk som en fisk. Så har du andre som bare plutselig når dør uten noen grunn.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet av mange som blander pepper i morgen kaffen sin justerer på formen med mere kaffe og pulver i utover dagen. Men om det er bra for hjertet i lengden tror jeg ikke det er.

Hadde battery og redbull som den eneste vesken jeg klarte og innta selv. Gikk fort 5-15 bokser energidrikk om dagen
Det hender, men tar ikke så mye speed heller. Alltid to kopper om morgen oppå en tynn stripe. Så en kopp til etter lunsj. Men tatt i betraktning virkningen av disse to bør man vel være forsiktig med denne komboen
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En del speed er cutta med koffein.
Jeg tipper at det er mindre skadelig å innta kun Amfetamin, men om kroppen er vandt til flere kopper kaffe daglig over flere år spiller det kanskje liten rolle.

Men på slutten av dagen kombinerer man to stimulanter med effekt på det kardiovaskulære systemet, så det er godt mulig det er en del verre enn å bare ta speed.

Folk gir hjerte-karsystemet nok juling med sedentære/stillesittende livsstiler og meget usunne kosthold med masse salt, mettet fett, høyt kolesterol, sukker og generell overspising.

Husk at man i dag inntar koffein i kaffe, kaffedrikker som iskaffe, frappér og brus. Det er veldig få av oss som ikke får i seg noe koffein i uken, enda færre som ikke får i seg noe i det hele tatt.

Kunne Googlet, det finnes garantert noe lesestoff, men det er sent og jeg kulern
Sist endret av krystallkongen; 14. juli 2020 kl. 05:14.