Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 938
Yo freaks! Skal muligens begynne med ritalin etterhvert (resept). Noen erfaringer/kunnskap om hvordan det er og ta lsd på det? Burde jeg la vær og ta ritalin noen dager før og etter eller er det ingen spesielle risikofaktorer og ta dette samme dag?
anbefaler og ikke ta de sammen. stimulanter og psykadelika er oppskrift på badtrip du ikke får noe ut av.

vet ikke hvordan det er og faktisk ha adhd/add og trippe mens man er medisinert tho, men sikkert noen her som har erfaring med det også
Det funker greit om du har litt erfaring med LSD. Om du opplever kjipe nedturer på ritalin en til vanlig ville jeg nok ikke kombinert det, men om du ikke har dette så skal det gå greit.
Kompis brukte ofte speed om en trip ble for ille, han sa det var anti psykotisk. Om det er sant vet jeg ikke, men mulig ritalin kan funke på samme måte?
Sist endret av NokErNok; 26. mars 2020 kl. 22:11.
LSD er stimulerende i seg selv. Å kombinere stimulanter og psykedelika er frarådet fordi dette øker sannsynligheten for paranoia.
Psykonaut
Trådstarter
Takk for svar!