Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3376
Kom over et brett med 6 piller igjen for noen dager siden og etter noen runder med google så blir jeg ikke særlig klok.

Først og fremst lurer jeg på om det er nok til å gi noen form for rus og i hvilke doser. Er også interessert i å vite hvilken inntaksmetode som vil være den mest effektive. Eventuelle erfaringer settes også pris på
Vet det er upopulært med den moralske pekefinger, men om du ikke har prøvd stimulanter før så skyll de ned, lett for å komme inn i et litt uheldig bruksmønster.

På den informative siden: går utifra det er ritalin eller lignende, isåfall kan du begynne med 4 siden 5mgs er relativt lite, kan egentlig poppe alle sammen.
Bare svelg dem, er ikke nødvendig å sniffe.
Sitat av Cosmos Vis innlegg
Vet det er upopulært med den moralske pekefinger, men om du ikke har prøvd stimulanter før så skyll de ned, lett for å komme inn i et litt uheldig bruksmønster.

På den informative siden: går utifra det er ritalin eller lignende, isåfall kan du begynne med 4 siden 5mgs er relativt lite, kan egentlig poppe alle sammen.
Bare svelg dem, er ikke nødvendig å sniffe.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke ritalin. Virkestoffet i ritalin kalles metylfenidathydroklorid. Racemisk amfetamin er like deler deks- og levoamfetamin. Dosering på Racemisk amfetamin for rusformål vet jeg ikke. Voksne mennesker som bruker racemisk amfetamin til behandling av ADHD bruker som regel 30–45 mg/døgn hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg ville forsøkt med 15-20mg. Deretter følt an rusen. Jeg baserer dette på at du ikke har toleranse for amfetamin, forresten.
benzonerd
DfenZ's Avatar
Trådstarter
@Cosmos:Bedre med en finger for mye enn for lite. Nå kan jeg riktignok telle på en hånd hvor mange ganger jeg har lekt med stimulanter i løpet av livet og det er heller ikke noe jeg oppsøker så faren for et uheldig bruksmønster er rimelig liten.

@Relevant: Virker ikke dumt å starte med 15mg ut i fra det du skriver og det jeg har lest så da går jeg for det i første omgang.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Nei, det er ikke ritalin. Virkestoffet i ritalin kalles metylfenidathydroklorid. Racemisk amfetamin er like deler deks- og levoamfetamin. Dosering på Racemisk amfetamin for rusformål vet jeg ikke. Voksne mennesker som bruker racemisk amfetamin til behandling av ADHD bruker som regel 30–45 mg/døgn hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg ville forsøkt med 15-20mg. Deretter følt an rusen. Jeg baserer dette på at du ikke har toleranse for amfetamin, forresten.
Vis hele sitatet...

Ja var litt kjapp på fingeren der, fant ut det samme etter et kjapt googlesøk.

Ts: doseringen til relevant virker fornuftig, men aldri godt å si hvor mye man trenger for ønsket effekt med stimulerende legemidler, går utifra du ville blitt grisegiret av 6, sikkert litt mye.

Skal sies at det står stor respekt av deg når du klarer å holde et moderat stimulantforbruk, av kanskje 15+ personer jeg kjenner som hovedsakelig har testet amfetamin(samme ulla) så har 90% hatt et helgeforbruk i flere år, noen verrre.
Har egentlig tilgode å se noen som klarer å holde seg i skinnet når det er alkohol innabords.
benzonerd
DfenZ's Avatar
Trådstarter
Det moderate forbruket har mye med at jeg blir rolig og fokusert når jeg tar amfetamin (har mistenkt ADD/ADHD i lang tid) så jeg liker å bare slappe av og kose meg i mitt eget selskap hvis jeg først skal ta det.

15 mg var uansett ikke en dum dose. Sitter godt tilbakelent i godstolen, hører på musikk og loker rundt med alt mulig (brukte vel en god time på å skrive denne posten så det sier vel sitt).
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hi! rusdose racemisk amfetamin er ca 50-60mg.