Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 964
hei. Har et lite spørsmål angående hjemme-tatovering.
Prøvde i dag å lage en tatovering på samboeren min (en stilisert lotus-blomst med stilk). Den Skulle være mellom skulderbladene, og jeg tenkte at: "Dette skal jo ikke være noe problem, slikt har jeg jo gjort mange ganger før." Har tatovert meg selv fire ganger. (På håndleddet, underarmen, brystkassen, og hoftebeinet), pluss at jeg har tatovert en veninne av meg to ganger (brystet og håndleddet), og en annen venninne på leggen.

Og alle sammen holdt seg fint, ble bra og i det hele tatt: fungerte. Det jeg synes er merkelig, og som følgelig fører til spørsmålet, er at jeg gjorde som jeg alltid gjør når jeg tatoverer noen, (nål og tråd og blekk). Stakk like hardt som jeg pleier, og i det hele tatt. Men blekket festet seg ikke, det forsvant bare. Ble en liten stund, men ikke lenge. Jeg synes det er veldig merkelig, ettersom jeg er ganske sikker på at jeg brukte samme blekk som jeg har brukt tidligere også. Og, som sagt, samme teknikk.

Kan det ha vært fordi det var på ryggen jeg prøvde å tatovere? Jeg tviler jo litt på det egentlig. Burde jo ikke ha noe særlig å si. Dersom noen har noe forslag til hva som kan ha gått galt, blir jeg egentlig veldig glad. (Og, ja, nålen var sterilisert, og alt var rent og greit og fint ) klarer bare ikke å forstå hvorfor i alle dager det plutselig ikke skulle fungere. Det eneste som er der tatoveringen skulle være er noen sår... som helt sikkert forsvinner om noen dager. Tips og forslag mottas med takk og virtuelle klemmer.
stikker du dypt nok da?
Trådstarter
Tviler på at tråden er problemet, for det er det jeg har gjort hver gang, og, som sagt, det har alltid gått bra. Det er jo naturligvis en mulighet for at jeg ikke stakk dypt nok. Fant jo ut i natt at blekket vi hadde kjøpt var vannløselig, så jeg tror muligens det er problemet.
Sitat av Nekran
Tviler på at tråden er problemet, for det er det jeg har gjort hver gang, og, som sagt, det har alltid gått bra. Det er jo naturligvis en mulighet for at jeg ikke stakk dypt nok. Fant jo ut i natt at blekket vi hadde kjøpt var vannløselig, så jeg tror muligens det er problemet.
Vis hele sitatet...
Hvis blekket lQser seg opp i vann, lQser det seg opp i blodet ogsaa. Vil du tattovere maa du bruke blekk som er egnet til dette..
Trådstarter
Sitat av Bokka
Hvis blekket lQser seg opp i vann, lQser det seg opp i blodet ogsaa. Vil du tattovere maa du bruke blekk som er egnet til dette..
Vis hele sitatet...

jo, tenkte meg det Så bare ikke at det sto at det var vannløselig på pakken når det ble kjøpt. Desverre. takk og virtuell klem til deg