Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 708
Hei

Jeg får ikke til å kutte opp nyeste GU Shanghai og det er noe inn i hellevetes irriterende. Selv om det er første gang jeg prøver meg føler jeg liksom at jeg ikke gjør noen feil. Har last alle trådene og blir ikke noe klokere av de. Hva faen gjør jeg feil?

Bruker denne cue filen:

Kode

PERFORMER "VA"
TITLE "Global Underground 028 Live In Shanghai mixed by Nick Warren (CD1)"
FILE "01_VA-Global_Underground_028_Live_In_Shanghai_(Mixed_by_Nick_Warren)_(CD1).mp3" WAVE
  TRACK 01 AUDIO
    TITLE "Fat Cat"
    PERFORMER "SJ Esau"
    INDEX 01 00:00:00
  TRACK 02 AUDIO
    TITLE "Somehow (Aural Imbalance Remix)"
    PERFORMER "Jacob Todd & Kelly Noland"
    INDEX 01 07:49:03
  TRACK 03 AUDIO
    TITLE "Once (Sunseeker Remix)"
    PERFORMER "Alex Stealthy"
    INDEX 01 13:00:07
  TRACK 04 AUDIO
    TITLE "Don't Forget Me (Way Out West's Clifton High Instrumental Mix)"
    PERFORMER "Way Out West"
    INDEX 01 18:56:05
  TRACK 05 AUDIO
    TITLE "Over It"
    PERFORMER "Tini Tun"
    INDEX 01 25:06:06
  TRACK 06 AUDIO
    TITLE "Vapour Trails"
    PERFORMER "Starecase"
    INDEX 01 30:51:42
  TRACK 07 AUDIO
    TITLE "The Drake Equation"
    PERFORMER "Seyton"
    INDEX 01 36:35:30
  TRACK 08 AUDIO
    TITLE "Horowitz"
    PERFORMER "BCML"
    INDEX 01 43:30:38
  TRACK 09 AUDIO
    TITLE "Sunshine"
    PERFORMER "Starecase"
    INDEX 01 50:07:43
  TRACK 10 AUDIO
    TITLE "Pillow (Quasar Remix)"
    PERFORMER "Yvel & Tristan"
    INDEX 01 56:13:34
  TRACK 11 AUDIO
    TITLE "Solace (Gardner & Star Mix)"
    PERFORMER "Lustral"
    INDEX 01 64:58:27
Og dette programmet.

Feilmeldingen jeg får er: "invalid source file"

Iogmed at jeg er grønnskolling og derfår lager denne tråden her spør jeg: HVA FAEN ER FEIL? INN HELLVETES DRITT PROGRAM! -uten caps

kos
Heter filen din "01_VA-Global_Underground_028_Live_In_Shanghai_ (Mixed_by_Nick_Warren)_(CD1).mp3", tegn for tegn? Det må nødvendigvis være samsvar mellom filnavn og File-linjen i cue-fila.

Er jo ikke akkurat vanlig med mellomrom i slike filnavn, så du kan jo starte med å fjerne mellomrommet etter "Shanghai_"
Sist endret av slap; 2. februar 2006 kl. 00:31.
hah, det var så enkelt. Takker
Var vist ikke så enkelt alikevel, eller det var faktisk så enkelt, men det er noe annet som ikke stemmer.

Når jeg kutter sangene så stemmer alt, første sangen er på ca 8min helt til jeg stappern i itunes da er den pluttselig 49min samme når jeg hiver over på pødden. Hva er galt, er itunes og pødden min idioter eller er det meg? Ja, winamp viser riktig tid, men hva hjelper det meg når min nytelse av musikk går via mediet pødd.

Hvorfor i hellvete slenger de med cue filer når de ikke virker? .cue kan brenne for min del. JA TIL IKKE IDIOT RIP!

edit: Et annet liveset med Danny Howells blir ikke mindre en 12timer langt når jeg åpner det i itunes, GO ITUNES GO!
Sist endret av voktern; 2. februar 2006 kl. 15:48.
Bumperibumpbumpbump!
Fant ut at programmet sugde, bruk heller CUE Splitter