Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 944
Anonym bruker
"Rød Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal ta med har aldri trippet før har prøvd mdma og hatt hallusinasjoner. Skal ta det med tripsitter. Tenker å gå litt i skogen osv. Skal ta 125ug. Har testet det skal ta det i morgen. Hva kan jeg forvente hvordan unngå og takle bad trip hva bør jeg ikke gjøre ruste osv osv
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk at det varer lenge, men ikke for alltid. Og ikke prøv å «kjemp» noe, bare nyt opplevelsen. Det er nice å være i naturen, men husk å pakk nok med vann osv. Kos deg!
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke ha noen forventninger det er det beste. Jeg ville ikke tatt mer enn 75-100 forsåvidt siden det er første gang.
Anonym bruker
"Rød Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har hatt Mangen ganger panikkanfall på mdma pga at jeg føler meg var og hjertebank og ringt ambulansen kan det skje på lsd. Om jeg f.eks tar benzo før trippen kan det ødelegge trippen
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Benzo roer ned trippwn, det kan også svekke effekten til LSD. Det høres ut som at su har tatt for mye Emma, ta mindre neste gang, bruker du vekt? At du har fått panikkanfall kan være uheldig for turen. Om panikkanfallet var på grunn av hjertebank er du ok, men om du får uprovosert panikkanfall, bør du holde deg unna syre.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har hatt Mangen ganger panikkanfall på mdma pga at jeg føler meg var og hjertebank og ringt ambulansen kan det skje på lsd. Om jeg f.eks tar benzo før trippen kan det ødelegge trippen
Vis hele sitatet...
Det er helt bortkasta å ta Lsd hvis du skal ta benzo. Min erfaring er at Lsd ikke gjør deg like euforisk og gira som mdma, så det er nok vanskeligere å få panikk på den måten, MEN om det er bittelitt for mye Lsd, eller om bare en låt eller lyd du hører er litt for slitsom for huet når du peaker så kan det føles ut som når man tar Berg og dal bane og må holde seg fast mot tyngdekraften. Jeg syns det er veldig ubehagelig og har et par ganger måttet trekke meg vekk fra festen, satt meg i skapet i et annet rom en gang for der var det stillere og tryggere. En annen gang drev jeg å gikk på veggen fordi jeg følte at andres bevegelser og vibrasjoner fra stemmer dytta meg i veggen. Må sies at mestetiden av trippene føltes bra og gøy men et par timer inni der hvor det ble litt for kraftig for min smak. Sansestimuli kan føles intenst og det var på en helt normal dose så begynn heller litt for mildt enn litt for mye. Så kan du heller ta mer neste gang du prøver!
Mitt klare råd er å alltid ta ting uten kombinasjoner første gang!!!

Benzo kan du heller ha i bakhånd som sikkerhetsnett.
Som andre skriver så ta det med åpent sinn og ikke forvent deg noe spesielt, men se hva det bringer.
Å debutere med 125ug sammen med guide/tripsitter, høres ut som en god plan.

Kos deg!
Anonym bruker
"Rød Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan sikkert dele lappen i to så blir det 62ug og om jeg syntes det er for svakt tar jeg en kvart til. Takk for svar skriver kanskje litt om trippen i morgen når den er ferdig.
Anonym bruker
"Rød Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Då blir det lsd klokken 13:30
Kan nevne at redosering på lsd ikke fungerr så veldig bra på lik linje med sopp, da tolleransen stiger veldig fort. Det kan forlenge trippen litt, men man vil normalt ikke trippe hardere om man tar mer noen timer senere.

62ug går nok fint, du vil kanskje ikke komme helt opp da, men får kjenne litt på det. Om du aldri har tatt annen psykedelika før kan det sikkert være en god ide å ta halv lapp nå, så får du kjenne litt på det. Så kan du heller ta en orendtlig tur neste gang med 125ug.

Rundt 100ug så vil du få en ordentlig tur. Det er en grei start dose. og om du er i rolige omgivelser å har trippsitter, så er forholdene tilrettelagt. Jeg tok 100ug første gang jeg testet lsd og hadde en veldig fint tur, på hytta med to venner. Hadde dog endel erfaring med sopp fra før.

Som andre nevner over her så bør du ikke ta benzo før du tar lsd, da det dreper turen, men du kan ha det i bakhånd i tilfelle Ikke røyk weed på turen. hvis du skal røyke så gjør det isåfall påslutten av turen når du er på vei til å lande.

Eller så kan det å bytte omgivelser ofte hjelpe veldig mye hvis man begynner å bli litt stressa.
Bare bytte sang fks, eller gå i et annent rom.
LSD er ikke for folk med svak pyske. Da er nok alkohol et bedre alternativ.
Anonym bruker
"Tolerant Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri helt skjønt hvordan midler fucker med psyken. Fram til jeg tok lsd... du kan LETT innbille deg ting. Dog har mdma faktisk mulighet til å ta livet av deg. Noe LSD selv under helt idiotiske forhold ikke har. Hører 20 mg er nok til overdose på lsd. Men faen er det 1000 eller typ 100000 brukerdoser?!

Huet jobber på merksnodige måter men som nevnt her slipp deg løs. Ikke prøv å vær tøff, du skal «bare flyte med»

LSD/DMT er faktisk to stoffer man skal være forsiktig med men brukt riktig. Med det sagt... de mest lærerike og morsomste turene jeg har hatt på lsd og sopp har vært... helt sjukehus.

Siste tok jeg rett i underkant av 10G med GT.
#1 det er MYE. Selv Kenna har kalt 5 g heroisk dose. Liggi en stund denne og visste også den begynte å miste vesentlig potens
#2 rundt det som skjer meg nå burde jeg ikke gjort det. Men selvom den var på kanten til badtrip om jeg kan få sammenbrudd på badet hvor jeg egentlig ikke griner men tårer og snørr renner mens jeg står og ler.

De sier det gale har det godt
Anonym bruker
"Rød Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok lsd i går hadde ingen halusiginasjoner følte eufori det var alt hadde jo testet den og alt er det noen grund for det eller? Tok jeg for lav dose. Kan det være fordi jeg gledet meg for mye pga andredalin de jeg var med følte noe.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok lsd i går hadde ingen halusiginasjoner følte eufori det var alt hadde jo testet den og alt er det noen grund for det eller? Tok jeg for lav dose. Kan det være fordi jeg gledet meg for mye pga andredalin de jeg var med følte noe.
Vis hele sitatet...
Høres ut som for liten dose. Sikkert mindre syre på lappen/biten enn du trodde også tok du en relativt lav dose i utgangspunktet, derfor ble det for lite. Ta litt mer neste gang hvis du vil ha mer action. Du hadde nok altfor høye forventninger. Må litt høyere opp i dosering for at ting virkelig skal begynne å skje.

Vær forsiktig.
Bedre å begynne med for lite enn for mye.
Ved en eventuell neste gang kan du jo prøve deg med f eks 200ug.
Som jeg sa også før du tok den - prøv å ikke ha noen spesielle forventninger og bare se hva som kommer. Erfaringsmessig ligner syretripper lite på hverandre, selv når alt kommer fra samme batch.
Syre kan være merkelige greier og det er langt ifra alle som digger det.
New generation
colakork's Avatar
100uq er en fin dose syns jeg personlig.

Hvis du setter deg ned og studerer omgivelsene blir det ofte "passe for intenst" og hvis du beveger deg så får du liksom slappet av uten å tenke over trippen så mye.

Sist tripp var på 100uq for meg og kompis. Hvis vi begynte å bæde så tok vi en gåtur så ble det fint til vi følte oss klar til å studere verden igjen.

-Så ble det intenst igjen.
Sist endret av colakork; 9. juli 2020 kl. 23:59.