Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1758
Heeey

Jeg har gått tilbake til å selvmedisinere på alkohol, fastlegen insisterte på at smertene mine kun var i hodet i noen mnd frem til røntgen viste at jeg har prolaps i ryggen og noe hoftegreier og jeg skal til ryggkirurg senere denne uka.
Nå som det er bekrefta at jeg har vondt (lol) har jeg fått tramadol og beskjed om å ta 4 50mg daglig, kan fortsatt ta 4g paracet daglig også.
Jeg tar 5-10mg zolpidem for søvn nesten hver natt og tar av og til 2-5mg valium for å ikke drikke på grunn av angst.

Hun på apoteket virka greit bekymra over kombinasjonen, har dere noen inputs?

Har drukket vodka og tatt valium i dag, kan jeg ta tramadol eller burde jeg vente til i morgen? Valiumbruken vil gå opp når jeg kutter alkohol, som forresten er planen nå.
Jævla drittlege som lot meg stå så desperat så lenge.. Fastlegen og ortopeden snakker ikke sammen så ortopeden som ga meg tramadol kjenner ikke til de andre medisinene eller alkoholen.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går sannsynligvis fint ut uka med mindre du er biologisk svekket på et vis, men ikke en kombo jeg ville kjørt over lengre tid. 200 mg tramadol har aldri gitt meg problemer på fylla, 4 g paracet er ikke mye i en kort periode, vival demper vel evt. krampeterskelen til førstnevnte så kjør på, zolpidem har vel heller ingen alvorlige interaksjoner, men ville trappet ned så fort og forsiktig du orker. Lykke til med ryggen! Gåturer i ulendt terreng er forresten gull om du klarer.
Anonym bruker
"Sammen Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den problematiske interaksjonen mellom disse stoffene er jo pustestans, og det ville jeg bekymret meg for.
Trådstarter
25 2
Takker ��
Jeg har gått på zolpidem i rundt 6 år og valium noen år også, tar begge ve behov. Gått på 4g paracet i litt over en mnd og føler jeg bare ble verre av det, også når det ble kombinert med ibux.
Jeg har fått beskjed å gå så lite som overhode mulig men satser på at jeg kan ut i naturen igjen snart

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den problematiske interaksjonen mellom disse stoffene er jo pustestans, og det ville jeg bekymret meg for.
Vis hele sitatet...
Det jeg har lest om også, men finner svært lite om doser og ingenting om denne kombinasjonen
Sist endret av Bambu; 28. april 2020 kl. 15:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sammen Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når det blir farlig er det ingen som kan spå på forhånd, det er veldig individuelt. Effekten av de tre stoffene du nevner blir forsterket av hverandre. Hvor mye akkurat du tåler før du slutter å puste handler om alder, kjønn, toleranse for stoffene, vekt, fysisk form, gener osv.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Krampeanfall av tramadol og alkohol er en større risiko enn pustestans med nevnte doseringer. Ikke spesielt store sjanser for at noen av delene oppstår.
Trådstarter
25 2
Holder på å angste livet av meg, men skal ta den nå for kroppen skriker KRISE av smertene. Oppdaterer dere senere hvis jeg ikke dør
Dette går nok helt fint, så lite tramadol og valium er nok ikke ett problem for dem aller aller fleste. Dropp alkohol så går det nok veldig fint
Trådstarter
25 2
To og en halv time siden jeg tok den, ingen bivirkninger Men heller ingen virkning, fml.
Er ganske overrasket over absolutt ingen smertelindring?

Edit: Men på grunn av den lange halveringstiden hjelper kanskje neste.. Jeg håper i hvert fall det.
Sist endret av Bambu; 28. april 2020 kl. 19:22.
Trådstarter
25 2
Oppdatering.
Tramadol gjorde absolutt ingenting for smerten, prøvde å øke dosen og ble bare litt klumsete og slet enda mer med å få sove. Fikk byttet til kodein som gir meg vondt i magen og svette hender men i hvert fall hjelper på de jævligste smertene.