Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 340
Fikk meg en E-Cig til jul, Jeg setter den opp riktig, passer på at alt er tett, Primer Coilen litt for mye første forsøk, fyller hele tanken lekker. Neste forsøk, renser hele greia fjerner all juice i kriker og kroker, setter på en ny coil primer den med ca 2-3 dråper slik at den blir litt fuktig. Setter alt sammen så tett som mulig så fyller jeg opp litt juice også ser jeg faen meg at Juicen renner ned til Luftingsområde, Luftern er lukket helt imens jeg fyller. Så fyller jeg opp mer og dette lekker hovedsakelig ikke nedi. Nå som jeg tar trekk så er det bare ubehagelig og den lager en gurgle lyd og den er ekkel å trekke på. Har noen et tips? Setter pris på det.
Hvilken E-sig? Ikke lett å si men siden du er ny på E-Sig så kanskje du gjør feilen ved å fylle oppi Coilen istedenfor i selve tanken!?
Modellen er Istick Pico S. Jeg legger 2-3 dråper i bomullen til coilen. Så setter jeg på tanken og fyller opp juice, og mye av det går ned til coilen, eller luftingsområde
Hm, Bomull ? Er det ikke en atomizer i den ? Søk opp Istick Pico S på Youtube så ser du nok hva du gjør feil her..