Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2684
Anonym bruker
"Oppblåst Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ut til at de alternativene fra 7/11 og bensinstasjoner nå må registreres alle sammen. Finnes det noen former for prepaid visa eller mastercard som kan kjøpes og brukes uten at det må skje en form for autorisering? Er det noen som vet om det eksisterer prepaid kort i sverige som ikke krever registrering eller som kan tilbakeføres til kjøper?
Du kan jo få en person som ser halvveis desperat ut etter penger til å kjøpe et kort i bytte mot å beholde veksle pengene.
Tror spendon går greit. Selges fortsatt hos enkelte remaer
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden du legger det inn i rusmiddelforumet går jeg ut i fra at det har med handel å gjøre. om det er bitcoin du skal ha tror jeg du må ha eget bankkort eller nettbank om jeg ikkr tar feil. Eller finnes det paysafd med koder hos de fleste kiosker og dagligvarebutikker.
Anonym bruker
"Oppblåst Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
paysafe krever registrering med mobilnummer. hvordan får jeg kjøpt bitcoin anonymt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
paysafe krever registrering med mobilnummer. hvordan får jeg kjøpt bitcoin anonymt?
Vis hele sitatet...
Face to face handel er nok noe ala det du er ute etter
Anonym bruker
"Urolig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøper du paygo på narvesen tregner du ikke registrering. Står at man egt må aktivere kortet, men funket alltid selvom jeg ikke aktiverte det med melding osv. Kan ikke garantere at det fortsatt funker da det er ca 3 måneder siden jeg kjøpte et kort
https://www.reddit.com/r/darknetmark...ki/bible/buyer
https://www.reddit.com/r/DarkNetMark...bitcoin/buying
https://www.reddit.com/r/DarkNetMark...itcoin/sending

Hvis du følger hele den guiden der nøye så skal du være relativt safe. Det er ikke ulovlig å kjøpe bitcon, så du kan gjøre det vanlig.

Som guiden sier "The general rule is to not visit these websites with the TorBrowser or a proxy that is not in your country. The reason behind that is that you do not want to raise suspicion because buying bitcoins is not illegal so why would a user need to log in using the Tor browser?

In general the path you should send your bitcoins is: Bitcoin exchange -> normal wallet (e.g. Electrum on windows) -> Electrum on Tails(OS) -> DNM."
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bumper tråden her.

Har ikke handlet prepaid-card før, men har hørt at det krever registrering. Hva av info trenger man å gi? Blir infoen sjekket?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Info blir sjekket og innskudd på prepaid card dukker opp som innskudd på selvangivelsen til den personen kortet registreres i
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Info blir sjekket og innskudd på prepaid card dukker opp som innskudd på selvangivelsen til den personen kortet registreres i
Vis hele sitatet...
Hvordan blir dette sjekket opp? Mulig å registrere seg på med en trap Phone ?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Du får nå lunar Mastercard uregistrert og registrert i posten.

Kan fylle på penger på mange måter og de tar et gebyr.

Har et slikt kort selv jeg kan bruke til lommepenger for å unngå overforbruk


Andre bruker det til å reise til utlandet nåe de feks er på nav eller andre ytelser og ikke vil legge igjen spor...

Fantasien er det eneste som setter grenser, men greit å ha muligheten til å være nokså usynlig .

De kan jo se du sender penger dit fra konto da.
Men har selv opplevd etter avhør at noen har prøvd å hacke passord til bitcoin kjøp og salg sider osv, men har det så godt sikra og gjør jo aldri noe ulovlig så var ingenting å frykte.


Må godkjenne ny browser, så.de må hacke mail, telefon osv samt passord for å komme inn. Walleten er det litt å ha ofline og på en kryptert disk med en pgp nøkkel man har sikkert mer enn den hellige gral.

Begynner bli en stund siden jeg har hatt Kyoto, men regner med det er mye av det samme.

Er lovlig å kjøpe men visse banker vil rapportere det til myndigheten. Særlig Nordea.

Sbanken er med liberal der.

De var vel en plugin til Krypto wallet nå
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Du får nå lunar Mastercard uregistrert og registrert i posten.

Kan fylle på penger på mange måter og de tar et gebyr.

Har et slikt kort selv jeg kan bruke til lommepenger for å unngå overforbruk


Andre bruker det til å reise til utlandet nåe de feks er på nav eller andre ytelser og ikke vil legge igjen spor...

Fantasien er det eneste som setter grenser, men greit å ha muligheten til å være nokså usynlig .

De kan jo se du sender penger dit fra konto da.
Men har selv opplevd etter avhør at noen har prøvd å hacke passord til bitcoin kjøp og salg sider osv, men har det så godt sikra og gjør jo aldri noe ulovlig så var ingenting å frykte.


Må godkjenne ny browser, så.de må hacke mail, telefon osv samt passord for å komme inn. Walleten er det litt å ha ofline og på en kryptert disk med en pgp nøkkel man har sikkert mer enn den hellige gral.

Begynner bli en stund siden jeg har hatt Kyoto, men regner med det er mye av det samme.

Er lovlig å kjøpe men visse banker vil rapportere det til myndigheten. Særlig Nordea.

Sbanken er med liberal der.

De var vel en plugin til Krypto wallet nå
Vis hele sitatet...
Hva hvis andre sender penger til det kortet, går det? Uten at de får opp info om bruker av kortet?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Les deg opp på det. Er smutthull i de fleste systemer. Har ikke trengt å bruke det så heller ikke satt meg inn i det
Du får nå lunar Mastercard uregistrert og registrert i posten.Kan fylle på penger på mange måter og de tar et gebyr.
Vis hele sitatet...
Men er det likt nå? Lunar gikk jo fra å utstede mastercard til å bli en hel bank. Da har vel Lunar akkurat samme rapporteringsplikt som alle andre banker? Og de vil vel ha akkurat samme regelverk å forholde seg til som andre banker i EU, dersom det er strammet inn på anonyme betalingskort så vil det vel også gjelde Lunar?

Det vil vel i praksis si at for å sikre anonymitet bak betalingskortet så bør en kanskje heller velge en kortutsteder registrert i et land som har et litt annet regelverk å forholde seg til?