Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1427
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei Jeg bruker dolcontin daglig, men i går valgte jeg og gire på med meta. Jeg tok også daglig dose dolcontin igår(ca 60mg for meg). Men det som jeg angrer på nå, er hukommelsen min. Glemte alt av vann, og mat. Endte derimot opp med ett oppheng av en annen verden, ut natta.

Så nå som jeg er kommet til meg selv, tatt "medisinen" min for ca 3 timer siden(pga omstendighetene tok jeg ca bare 30 mg), å PRØVD og drikke ISKALDT vann(prøvd små slurker og styrtet ned mengder), kald glass-cola, men alt kommer i retur. Enten etter kort tid, eller etter noen minutter. Jeg kjenner også at magen er helt tom, og ubehag på høyre side av magesekken(tror det er der ubehaget ligger). Det at jeg er såpass kvalm og sender all forsøk på væske i retur, plager meg ikke bare litt, men bekymrer meg litt også. Har heller ikke fått til å tisse siden tidlig i natt, noe jeg virkelig må. Hjelp!? Hva gjør jeg? Nå kommer kvalme igjen..
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vet ikke om ingen vannlating har noe med kvalmen å gjøre, men nevner det også, i tilfelle det skulle ha noe og si med kombinasjonen som jeg har utført.
Kom deg til legevakt?! Ingen helsepersonell her inne som kan hjelpe deg, og dette høres jo alvorlig ut spør du meg.
Dette har skjedd meg også,uansett hva jeg tygde på i en halvtime og så fikk ned med vann kom i retur samma hva.Klarte og holde på vann i et minutt ellernoe å prøvde å holde det nede men var ikke snakk om pga kvalme og null energi.Dette var 4dagen på metakjøret,var utrolig dårlig til å spise før når jeg rocka rundt så raste jo ned i vekt og det sleit hardt på kroppen,Gå til legevakta som topdogg sier hvis det ikke gir seg.
Jeg drøyde det alltid,det gikk over og fikk pressa ned en proteinshake eller en øl bare for å få noe ned når det går,og masse vitaminer
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av topdogg Vis innlegg
Kom deg til legevakt?! Ingen helsepersonell her inne som kan hjelpe deg, og dette høres jo alvorlig ut spør du meg.
Vis hele sitatet...
Legevakta er for langt unna, og jeg har heller ingen mulighet for bil.. Kan derimot ringe ned, og høre hva de mener. Oppdaterer videre, råd og hjelp taes i mot inntil videre
Er det alvorlig, blir du hentet med ambulanse. RING!!
Høres ut som om du trenger elektrolytter og salter, du er nok dehydrert, ring legevakta de sender ambulanse, eventuelt en taxi. Hvis du ignorer faresignalene så er det dette potensielt farlig.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Hva er det alle stresser med? 24 timer er ikke uvanlig, hadde dette dreid seg som 4-5 dager er det klart fløyta hadde fått en annen melodi.

Ts, du må bare fortsette å forsøke, vann har du heldigvis nok av, bland dette med litt salt og sukker, og etterhvert tving i deg noe mat, start med noe lett, frukt eller grønnt. Håper du ikke tar mer av speeden
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor i all verden drikker du iskaldt vann??? Magen din får sjokk og alt kommer i retur. Prøv med temperert vann i små mengder. Tilsett gjerne litt sukker.
Men 24 timer er ikke noe særlig alvorlig i seg selv (selvsagt avhengig av inntak før disse 24 timene, helsemessig tilstand osv). Men om du ikke får ned noe det neste døgnet er det bare å ringe legen.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk alle sammen! Nei, jeg tar ikke mer av den speeden, så det er sagt! Har fått i meg noe salt nå, og jobber med måltid; skål stappfull av blåbær med litt sukker! Proppa i meg vitaminer i tillegg(noe jeg egentlig gjør hver dag), elektrolytter og salter er bestilt; regner med hu/det er her i 22-23 tia.
Jeg drikker iskaldt vann fordi det var jævlig godt nå.. klarte ikke få ned temperert vann, vet ikke hvorfor.. har vært veldig overoppheta da? Mulig derfor isvann smakte godt nå. Helsetilstanden min før og annet inntak før speed var god. Sett bort fra dolc og hasj, da. Fått ned to toppa spiseskjeer med blåbær, skal klare hele skåla. Og evt ett egg før jeg sovner i natt.

Vel, sånn sett er situasjonen forbedra seg, har fått ned væske nå og klarte unngå oppkast siste gang. Kjenner dog at jeg ble småkvalm etter blåbær. Håper det går seg til, for kroppen behøver all form for næring den kan få.

Skal oppdatere videre, men siden situasjonen er forandret(til noe bedre), anbefaler dere meg enda å ringe?
Ja, jeg synes du burde rådføre deg med legevakta i tilfelle det er alvorlig. Går det bra, blir det bare en samtale og ikke noe mer.
Anbefale? ja, men dette er en helt vanlig bivirkning av store mengder amfetamin. Jeg hadde personelig ikke vært bekymret.
Abefaler deg og reise til legevakten,men igjen..Jeg hadde ikke reist,meg om det.Men kjenn til kroppen din etter hva som trengs,er det virkelig ille så reis.
det går over,som psykoselig sier..hadde ikke vært bekymret selv.