Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2529
Hei folks.

Vet det er en del temaer om dette, men finner ingen konkrete svar på akkurat det jeg lurer på.

Del gjerne erfaring, for jeg sliter med å ikke vite.
Jeg lurer på om jeg benzo absti, men er ikke helt sikker siden det er ett bredt spekter, og jeg har slitt en del med samme type virkninger før jeg begynte på benzo.

Kan nevne at frem til for 10 år siden har jeg snorta mye, røyka mer å spist en god del forskjellige piller. Men har aldri blitt avhengig av noe.

Muttern har vært av heroin i 5 år etter ett halv liv på gata, så det ligger litt i familien å falle for disse fristelsene.

Jeg har spist ca 45 mg sobril eller 20/25 mg valium daglig i rundt 4 mnd, 2-3 mnd før det var litt on/off fordi jeg egentlig spiste sobril pga angst.

Siste mnd gikk det mest i valium, ble rundt 20 mg + 15-30 mg sobril for å supplere litt.
Har også kasta på noen xanax 0,5 innimellom.


Spørsmålet er egentlig om dette er nok døgndose + lang nok brukstid for at jeg skal erfare absti på detta?

Hatt det kjipt i 1 uke nå, tok 1 sobril (15mg) om dagen de 2 første dagene, husker ikke om det hjalp eller ikke. Men 1 uke har jeg vært ca av, 4 dager helt av. Glemte jeg såklart det siste spørsmålet mitt -_-

Nå kom jeg det andre spørsmålet, kan det komme å gå igjennom dagen?
Sist endret av Razzimond; 4. mai 2018 kl. 18:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
DDu kan.ta én sobil om.dagen 3 uker, og bli.uggen når du slutter.
Som du sikkert vet, skal ikke benzo brukes mer enn 3-4 uker i strekk. Det er en grunn for dette.

Bare litt off topic.
Du har brukt ting og piller i ti år, uten å bli hekta?
Hvordan har du klart det?

Utrolig fett å høre om mora di! Respekt til ho, som.har kommet av heroin! Det var kult å høre!

OBS, forresten!
Vær jævlig forsiktig med Xanax!
Nå er dritten fra utlandet kommer til Norge, også.
Sist endret av Weiland; 4. mai 2018 kl. 18:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
14 0
Takk for svar.

Nei, var faktisk ikke klar over noe som helst i forhold til benzo. Aldri fått noen forklaring av legen på sobrilen.

Nei, jeg drev med det frem til for 10 år siden, ikke rørt på 10 år, frem til desember i fjor
(Fikk en datter så måtte skjerpe meg )

Takk, hun jobbet hardt med det :-)


Er xanax ille i forhold til andre? Vet de skal være mer potente?
De er forøvrig fra ett apotek i Litauen disse her.
Sitat av Razzimond Vis innlegg


Er xanax ille i forhold til andre? Vet de skal være mer potente?
De er forøvrig fra ett apotek i Litauen disse her.
Vis hele sitatet...
De er ikke ille i forhold til andre i seg selv, det regnes dog som det mest potente benzodiazepine der ute (er litt spekulasjon mellom det og rivotril, men xanaxen sparker nå ihvertfall best). Det han mener med det han sier er at det har begynt å kry litt av xanaxer som er fylt med fentanyl, noe som er av det mest, om ikke mest potente opiode/opiate der ute (glemmer alltid hvilke som er mest potent). Dette stoffet måles opp i like små doser som LSD, altså i mikrogram. Disse blir solgt på gata, ikke apoteket. Ikke bare nok med at det er fentanyl i de, men det er ujevnt fordelt over både de forskjellige pillene, og inni hver enkelt pille. Som vil si at du kan ta overdose av en enkelt pille, eller bare en halv, fordi de fleste kropper ikke er vant til opiater og tåler særdeles lite av det, da spesielt når det er fylt med såpass kraftige saker (dette kommer selvsagt ann på hva hvert enkelt menneske tåler). Jeg vet ikke om disse kommer i alle former av xanax dosene (0.25, 0.5, 1 og 2 mg tror jeg doseringen er) regner med at det vil bli funnet mest i 0.5, 1 og 2 mg da det er de som blir mest solgt på gata, men jeg er usikker på om disse fentanyl pillene kommer i ulike xanax doseringer. Uansett burde du bruke test kit hvis du kjøper det fritt på gata, da ingen egentlig kan vite om det er disse sadistiske pillene. Hvorfor det har blitt en mini trend å selge og distribuere disse, det aner jeg ikke. Det er livsfarlig og burde bare blitt solgt under navnet fentanyl.
Fint at du forklarte det.
Du har rett i at Fentanyl er det sterkeste opiodet.
Heroinister dør av små mengder, det sier igrunn alt.

Jeg hater disse idiotene som selger dette som Xanax!
Jeg fatter ikke vitsen!