Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4877
Fikk 10 stk rivotril og merket ingenting. Må jeg ta flere?
Samt 2 GR amfetaminen som jeg fikk var våt, må jeg tørke det?
Amfetamin kan inntas fuktig eller tørka, alt etter hva nesen liker det.
Hvor mange rivos har du spist? Jeg kjenner det lett etter bare 1 eller 2
Flink jente
Ingulf's Avatar
Har du spist mye Rivo over lengre tid? Hvis ikke har jeg vanskelig for å tro at disse er ‘ekte’. Med mindre du har tenkt å skal skyte speeden, kan det vere en fordel og tørke den. Er dog mulig og blande den ut og drikke (anbefaler det ikke, da det smaker helvette.), funker sikkert og pakke inn i litt dopapir eller rizla og droppe :-)
Amfetamin og rivotril er i en eget klasse når det kommer til fenomenet "Delusions of of sobriety"



Her er en litt interessant tråd på reddit, hvor en bruker skriver noe som jeg tror er relevant for deg.

Sitat av kuntosaurusrex - reddit
The heart getting "confused" is a myth. The danger comes from people not realising how stimmed they are because the benzo masks it so going over the top. Or if someone is on a massive dose of stims and the benzo they've taken has been managing their dose from going crazy on their heart wears off. Be responsible and you'll be fine.

Moral of the story: better to overdo the benzos than it is to overdo the stims. If in doubt - pop a benzo.
Vis hele sitatet...
Det jeg uthevet med fet skrift er hva jeg mener er relevant, men hele innlegget forøvrig er interessant, da.



Så enten kan det være fake rivotril, noe jeg tviler på. Eller så har du tatt så mange rivotril at du ikke er i stand til å oppfatte at du er ruset - som nevnt i link #1.
Personlig har jeg faktisk, paradoksalt nok, opplevd mange ganger at føler meg mer "rusa" og påvirket av en liten mengde benzo, kontra en stor en. Jeg vet også at flere mener det samme.

Når man allerede har spist to rivotril, så merker du sannsynligvis ikke nummer tre. Med mindre det er alkohol eller andre CNS-dempende midler inn i bildet, så klart. Da snakker vi om noe annet.



Du ikke tørke speeden. Når jeg pleide å injisere amf, så gav jeg selvfølgelig faen i det...

Men det er jo litt vanskeligere å sniffe fuktig speed, da. Derfor anbefaler jeg at du tar ut alt fra posen, og kakker utover et speil, fat eller lignende.
Tørker bra på bare noen timer. Ikke kast posen etterpå, la den ligge åpen. Etter en dag eller to, så gnir og rugler du den over speilet så alt kommer ut. Eller legger den i en kopp kaffe, for eksempel. Men anbefaler å virkelig tømme posen, for hvis du har gnidd og klemt på posen med våt speed i, vil det feste seg i plastikken, og dermed blir det vanskelig å bedømme hvor mye som er igjen. Som regel er det mer enn man tror.

Kan også bare la posen ligge åpen dersom du ikke har lyst til å ha et stort speil liggende. Men da vil det ikke tørke like fort og jevnt, tendensen er at det blir en fuktig klump i midten og tørket speed i rundt.


Du kan forvente å miste 20-50% av vekten, avhengig av hvor våt den er. Men det spiller ingen rolle, ettersom det eneste du mister er vann.

Good luck trooper
Trådstarter
45 6
Takk for gode svar☺️
Hvorfor er amfetaminen våt? Har det Moe med kvalitet å si eller? Skal prøve ikveld og gi beskjed☺️ Varer en 0.2 liner lenge?

Skal sies at jeg aldri har brukt rivotril før. Og legen mener jeg forbrenner medisiner raskt
Sist endret av Shanti000; 30. april 2018 kl. 17:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Flink jente
Ingulf's Avatar
Ti rivotriler er ganske mye, og du bør bli andre rusa av det, iallefall om du ikke har brukt det noe særlig før. Husker du hvordan de så ut? Hva som sto på de?
Trådstarter
45 6
Den kan deles i 4 og det står 2 bak på den.
Merket ingenting etter 3 stk, ikke søvning engang. Det endte opp med at jeg tok sove medisinen min som vanlig (apodorm 5mg og vallergan 20 mg) og gikk til sengs. Kjip hadde ventet mere effekt av rivotrilen��
Tok meg en liner på ca 02 gr for 15 minutter siden, tar det ca lang tid før det virker?
Pulchra Ebrietatem
Amabilia's Avatar
25 5
Mye fake rivotril ute på gata nå... D florerer.. Aldri opplevd d så ille før jeg...
Sitat av Shanti000 Vis innlegg
Den kan deles i 4 og det står 2 bak på den.
Vis hele sitatet...
Bare 2? Det skal stå roche over, i tillegg skal det være en prikk på hver side av 2 tallet. Tåler benzo relativt bra, men blir i ganske avslappet form, hvor det ikke er så altfor mye fælt her i verden av 6-8 mg Smakte de søtt? Ekte rivotril smaker som sukkertøy nærmest.
Sist endret av TheBean; 30. april 2018 kl. 20:44.
Trådstarter
45 6
Smakte aldri på rivotrilen, svelget den bare rett ned. men skal smake neste gang! Snart tatt 1 gr amfetamin også som jeg ikke merker det døyt av.
Super skuffa ass

Kan man forresten tørke våt amfetamin i mikroen?
Sist endret av Shanti000; 30. april 2018 kl. 20:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Shanti000 Vis innlegg
Den kan deles i 4 og det står 2 bak på den.
Merket ingenting etter 3 stk, ikke søvning engang. Det endte opp med at jeg tok sove medisinen min som vanlig (apodorm 5mg og vallergan 20 mg) og gikk til sengs. Kjip hadde ventet mere effekt av rivotrilen��
Tok meg en liner på ca 02 gr for 15 minutter siden, tar det ca lang tid før det virker?
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner til de pillene, hvis dem er ca like store som rivotril, hvite med delekors, men har et lite 2-tall på baksiden. Det er rivotril fra galenika! Funker bra dem.

Du kan ikke forvente samme effekt av apodorm som av rivotril. Apodorm/mogadon er mer sederende og uten toleranse er det piller man virkelig kjenner i kroppen. Men folk reagerer veldig forskjellig på benzoer.

Jeg, for min del, synes ikke at rivotril har den samme tunge, gode og avslappende ruseffekten i kroppen som apodorm og valium har. Merker også mindre på grunn av at det tar 45-50 minutter for meg før rivotrilen "funker" på tom mage, sammenlignet med 5-10 minutter på valium.

Som regel er det slik at dess fortere et benzo tas opp i kroppen, eller når maks konsentrasjon i blodet da, dess mer rus opplever man.
Trådstarter
45 6
Kanskje rivotril ikke er tingen å ruse seg på da. Apodorm og vallergan bruker jeg jo fast. Ønsker bare en ruset følelse jeg kan kose meg med. Samt om legen sier jeg har
Høy toleranse så må jeg vell finne noe annet. Tok 5mg amfetamin igår uten å merke noe, til slutt gikk jeg løs på Ritalin pillene bare for å i d minste merke noe (ikke sovet inatt)
En kompis kunne kanskje få tak i dolcocil, hørt om det? Han sa det var heroin lignende tabletter
5mg amfetamin er ikke merkbart.
En dose ligger gjerne på 50mg+. Gjerne 150-250mg om det er fra gata, avhengig av hvor utblandet den er.
Trådstarter
45 6
Er ikke 5 mg merkbart?? Jojo det oppdaga jeg jo, men hvor mye må man ta da? Hver du hva dolcocil er?
Sitat av Shanti000 Vis innlegg
Er ikke 5 mg merkbart?? Jojo det oppdaga jeg jo, men hvor mye må man ta da? Hver du hva dolcocil er?
Vis hele sitatet...
Er det dolcontin du mener? Det er morfin, og har du ikke toleranse på opiater, anbefaler jeg deg å begynne på en lav dose.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10 rivotril skal gi deg effekt uansett hvor speeda du er.

Har du de rivoene med tjukk og bred skrift og ingen «glans» eller skinn» på overflaten er de fake. Noen ganger funker de, noen ganger ikke.

Ekte rivo har tynnere og mindre skrift enn de falske, tykke delestreker og et lite skinn på overflaten om du ser i riktig lys.
Trådstarter
45 6
Hva med dolcontin? Er det værd å prøve?
Anonym bruker
"Arbeidende Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dolcontin oralt er ganske meningsløst om du er ute etter rus. De er populære å sette intravenøst.
Dolcontin er veldig lett å hekte seg på, det kommer så sjukt snikende. Om du er opiatnaiv ville jeg begynt med 30mg oralt eller 10-15mg IV, anbefaler alltid å prøve oralt først for å se om dette er noe for deg i det hele tatt. Husk også å les deg opp på stoffet, mange bra tråder her inne også hva gjelder fremgangsmåter for skadereduksjon men vær kritisk. Og ikke ta opiater alene når du er opiatnaiv.

Dolcontin oralt er ganske meningsløst om du er ute etter rus.
Vis hele sitatet...
Nei det er det ikke! man får bare ikke "rushet" som man får ved å skyte de.
Lite tips: om det står «klonazepam» med en «k» på glasset er det østblokk og bøff. Du kan få noen med funk, men de er ofte underdoserte og med andre typer benzo ala clonazolam.

Finn deg en narkis med et norsk glass hvor det står «clonazepam» med «c» så skal du se at du får rivo med liten skrift og en slags glans på oversiden av pillen. Da blir du fornøyd kamerat!

Vil også anbefale valium/stesolid/vival (samme virkestoff, diazepam) men da må du nok ha en 3-4-5 stykk for å merke benzorusen om du spiser benzodiazepiner regelmessig.

Ikke hekt deg, abstinensene kan rive psyken din i filler. Om du hekter deg så trapper du ned med langtidsvirkende benzo typ valium eller ekte rivotril. Mindre og mindre om gangen.

Abstinensene da jeg kutta tvert etter stort forbruk satte sine spor i hue mitt for å si det pent.