Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2007
Er medlem av en privat/hemmelig gruppe på facebook der personen som driver gruppa poster en del videoer (typ videoblogg) som jeg kunne tenkt meg å laste ned. Har testet en del addons til nettleseren som lar meg laste ned enkelte videoer hvis jeg er heldig (ender opp med å laste ned samme video 4 ganger osv.) men siden det er snakk om nærmere hundre videofiler så er ikke dette en gunstig løsning. Er det noen som vet om en grei metode for å laste ned alle videoene?
Har ikke testet ut denne, men har du prøvd PicknZip?
benzonerd
DfenZ's Avatar
Trådstarter
Ser ikke ut til at den loader gruppene jeg er med men bare det jeg har lastet opp på min profil.
youtube-dl har fungert utmerket til å laste ned videoer fra Facebook. Der kan du bruke ditt brukernavn og passord som argumenter, så logger programmet inn som deg og laster ned den angitte videoen dersom den ikke er offentlig. Vet det var litt problemer med Facebook og youtube-dl for en stund tilbake, men det er kanskje patchet nå? Verdt et forsøk i alle fall?

For å få den til å laste ned alt fra en gruppe så kan du kanskje modifisere skriptet litt så den tråler gjennom gruppen og mater eventuelle videoer inn i nedlastingsfunksjonen?
benzonerd
DfenZ's Avatar
Trådstarter
Leker meg litt med youtube-dl nå så får vi se hva som skjer. Poster resultater senere.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Leker meg litt med youtube-dl nå så får vi se hva som skjer. Poster resultater senere.
Vis hele sitatet...
Kan være greit å teste at du kan laste ned én privat video fra Facebook først, slik at du ikke bruker masse tid på å modifisere skriptet til å passe ditt bruk, bare for å finne ut at du får error på nedlasting uansett.