Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2370
Har søkt litt rundt på nettet uten å finne en grei forklaring på hvorfor man fiser så veldig når man tar kokain, jeg har også opplevd å måtte ekstremt drite etter første linjen også.
Hvorfor er det sånn?
Det blir vel det samme som at man må drite av kaffe og nikotin: de er stimulanter. Hvis du søker etter hvorfor koffein eller nikotin setter fart på tarmbevegelsene får du svaret ditt.
Ja men hvorfor stinker det coke av fisen, og hvorfor kommer det med en gang brusen begynner å fungere?
Haha, jeg vet ikke, har bare tatt coke sammen med heroin som har stikk motsatt effekt på magen
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Ja men hvorfor stinker det coke av fisen, og hvorfor kommer det med en gang brusen begynner å fungere?
Vis hele sitatet...
Fordi du har nesa full av det vil jeg tro
Grunnen til at man driter av kaffe er jo pga klorogensyre, som fremkaller sammentrekninger i muskellagene i fordøyelseskanalen.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Har hørt at det skal være fra kreatin elns. Ihvertfall et av stoffene det vistnok blandes ut med. Hørt prat om "baby laxatives" på film, men syntes det virker litt rart.
Sist endret av Bothrops; 24. august 2015 kl. 00:35.
Hva med laktose da?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
ja det var det det var ja. Er du intolerant?
Vis du nettopp har snortet kola, for så rett etter lukte på en promp, er det ikke rart det lukter kola, da nesa de er full av det.
Blir det palme som og smøre nesa med jordbær saft så vil det lukte jordbær.

Har selv merket at jeg får mye luft i magen når jeg røyker (freebase) kola. Men ikke noe til promping, heller ingen ekstra trang til og gå på do.
Sist endret av Kastrup; 24. august 2015 kl. 01:59.
Sitat av Kastrup Vis innlegg
Vis du nettopp har snortet kola, for så rett etter lukte på en promp, er det ikke rart det lukter kola, da nesa de er full av det.
Blir det palme som og smøre nesa med jordbær saft så vil det lukte jordbær.

Har selv merket at jeg får mye luft i magen når jeg røyker (freebase) kola. Men ikke noe til promping, heller ingen ekstra trang til og gå på do.
Vis hele sitatet...
Kola går mer utover smakssansen enn luktesansen.
Men cokefarts er ganske alminnelig.