Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 14336
Takk for innspill folkens. Jeg kan forstå noens "frustrasjon" over hvordan i svarte h* jeg kunne se for meg et annet utfall på situasjonen. Svaret er enkelt; Jeg tenkte meg ikke om, og hadde helt glemt den ekstreme prompehumoren. Så mer for meg knall og fall, noe som jeg tror hun kunne dratt litt på smilebåndet av om vi hadde kommet så langt.

Må si jeg er mektig imponert over hvordan noen sporer inn på voldtekt, pedofili og andre bisarre emner.
Sitat av Hygge Vis innlegg
Må si jeg er mektig imponert over hvordan noen sporer inn på voldtekt, pedofili og andre bisarre emner.
Vis hele sitatet...
Jeg trodde faktisk det skulle gi seg etter jeg ga beskjed i mitt første innlegg om det, men det ble enda verre. Helt utrolig faktisk. Imponerende tiltak av admins også som lot voldtektene av spedbarn diskusjonene fortsette i denne tråden.
Til senere anledninger så ville ikke svart på ett innlegg fra Hygge, han er alt ett internet troll står for.

Første innlegget, kommer han med en problemstilling der de fleste vil hjelpe til.
Dere kommer med forslag på fine filmer, han velger Jackass som ingen har nevnt.
Altså planlagt fra han sin side.

Så kommer han med en ekstrem historie om at en 90 år gammel dame måtte se på en ung mann bli bitt i penis av en slange.

Igjen så vil mange besvare dette pga. hvor dumt og uforsåelig det er å gjøre noe som dette.

Igjen så svarer mange på dette så klart, når det blir spurt om hvorfor han valgte jackass kommer han med svaret:

"Jeg kan forstå noens "frustrasjon" over hvordan i svarte h* jeg kunne se for meg et annet utfall på situasjonen. Svaret er enkelt; Jeg tenkte meg ikke om, og hadde helt glemt den ekstreme prompehumoren. Så mer for meg knall og fall, noe som jeg tror hun kunne dratt litt på smilebåndet av om vi hadde kommet så langt."

Så hvorfor spørre om forslag til en film om du ikke velger noen av forslagene men i stede så velger du en film som du ikke "tenkte deg om" når du valgte?

Helt uten sammenheng.
Gå å troll ett annet sted, tror det ikke er noen her som syntes noe av dette var noe spesielt morsomt seriøst eller positivt.
Jeg så The Untouchables (2011) med mine besteforeldre. http://www.imdb.com/title/tt1675434/

De like filmen veldig godt, eneste minus med denne er jo at det er Fransk tale, så man må ha tekst. Noe som i allefall var et lite problem med mine besteforeldre, rett å slett fordi teksten er borte før de gamle rekker å lese den.
Regner med at bestemor kommer på flere besøk på tross av jackass.
- Så, her et forslag i tråd med Hygges forespørsel :

Saving Grace
http://www.imdb.com/title/tt0195234/
(Må ikke forveksles med TV-serie med samme navn)
A widow discovers after her husband's suicide that he has mortgaged everything they own
and the banks are ready to foreclose. Faced with impending doom and little working knowledge except
her ability to grow plants, she struggles to save her home. Enter her gardener, who is struggling to make
a few marijuana plants grow in a hidden location and suggests that she use her green house to help grow
the plants and sell them to make the money both need.
Vis hele sitatet...
Har ikke Netflix og vet ikke om den finnes der, men
det er en fantastisk fin og humoristisk film som jeg
anbefaler til alle på det varmeste. Finnes på nettet.
Sist endret av radion; 12. januar 2014 kl. 18:26.