Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 616
langt ifra ferdig ennå, men jeg poster den hit likevel (spesielt innholdet er veldig statisk og kjedelig og til tider veldig ikke-eksisterende), så jeg kan få litt feedback før det bærer veldig galt av sted

http://www.achmed.org
pent design
pass på så den ikke blir uoversiktlig da du legger til mer innhold..
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
den så litt uggen ut i Firebirden min... shoot!

I ie derimot så den veldig stillig ut!
Digge avslappede farger
Jeg synes den var en fryd for øyet, selv om det ikke var noe info der enda...

en ting jeg lurer på er om du skal ha noen form for navigasjon på siden... isåfall hvor hadde du tenkt å ha den?
den så litt uggen ut i firebird ja, enig med det.
Stilig side, men hva i helvete er det som står der?
Logotytme
liasis's Avatar
Trådstarter
teksten er lorem ipsum...dummy text...genereres fra www.lipsum.com. Ser bedre ut enn å skrive masse crap selv. Det så veldig veldig veldig funky ut i firebird ja...og jeg lurer litt på hvorfor for å være ærlig, men jeg får se litt på det senere idag
very impotent freak
Delusional's Avatar
Ser fin ut i firefoxen min, ser ikke noe linker eller noe er litt innholdsløs ATM oversiktlig og litt tidløst.
Du får en http://www.freakforum.nu/forum/images/icons/icon14.gif men ingen gullstjerne
1: firebird-brukere, last ned firefox. møje bæire.

2: plain design, men sånt liker jeg. pent. pluss i boka

3: er det meningen at kalenderen skal være til venstre? tror den hadde passe bedre på høyresida.

ser du går for table-less også. flott! da får du mange css-fanatikere av nakken
litt kjedelig, men veldig ok.
Logotytme
liasis's Avatar
Trådstarter
Jeg er rimelig fanatisk ovenfor bruk av web standards i stedet for steinalderske table-hacks selv.

Kalenderen på høyresida fungerte ikke like bra syntes nå i alle fall jeg.

en meny...tja...jo....det kommer vel...jeg har noen forskjellige planer, men ingenting konkret
Tja, tabeller kan vel ikke akkurat kalles for hacks. Det er ikke akkurat sånn at du bryter med standards om du bruker tabeller for å posisjonere innhold. Du er muligens med på å generere større båndbredde-bruk, men det er stort sett den skaden du gjør.

CSS-posisjonering er vel egentlig litt mer en reise inn i fremtiden, med dagens elendige søppelbrowsere.
Forresten, det jeg mente med kalenderen var egentlig at det blir litt for mye plass rundt den sånn som den er satt opp nå, føler jeg.
Logotytme
liasis's Avatar
Trådstarter
tabeller kan kalles en hack på det grunnlag at (x)html aldri var ment å brukes på den måten. (x)html skal brukes til å beskrive et dokuments struktur, for å definere dets utseende har css.