Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1066
Hei!

Har prøvd å google, men nå har jeg ikke tålmodighet eller tid til å lete etter svaret mer.

Mitt "case":

Jeg fikk plutselig lyst å ta meg en impuls-tur til Thailand, men har en rettsak på meg. Er det slik at jeg ikke har lov å forlate landet ettersom jeg har en rettsak i ryggen? har hørt dette, og vil egentlig bare ha det avkreftet eller bekreftet.

Det gjelder narkotika (Legalize it!)....


Takker for svar!
Har du ikke fått en rettsdato da?
Om ikke så kan du vell for så og reise hjem igjen til den.
Regner med du får vite datoen en måneds tid i forkant (?)
HappySmoothie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Har du ikke fått en rettsdato da?
Om ikke så kan du vell for så og reise hjem igjen til den.
Regner med du får vite datoen en måneds tid i forkant (?)
Vis hele sitatet...
Har ikke fått noe dato, da papirene ikke er klare enda.
Sitat av Hygge Vis innlegg
Jeg fikk plutselig lyst å ta meg en impuls-tur til Thailand, men har en rettsak på meg. Er det slik at jeg ikke har lov å forlate landet ettersom jeg har en rettsak i ryggen? har hørt dette, og vil egentlig bare ha det avkreftet eller bekreftet.
Vis hele sitatet...
Man får vanligvis slike restriksjoner når man er idømt en betinget dom eller har blitt idømt samfunnstjeneste.
Det er ingenting i veien for at du kan reise utenlands i forkant av en rettssak med mindre det er fare for bevisforspillelse eller gjentagelsesfare, men da ville du vært i politiets varetekt istedenfor.
Sitat av Hygge Vis innlegg
Har ikke fått noe dato, da papirene ikke er klare enda.
Vis hele sitatet...
Ting tar tid.
Ta deg en tur til Thailand og kos deg du.
Bare be noen sjekke posten for deg slik at du får med deg om det skulle komme noen rettsdato.

Håper du Hygger deg i Thailand. See what I did there?
Sist endret av Klistermerke123; 14. januar 2013 kl. 00:48.
HappySmoothie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Ting tar tid.
Ta deg en tur til Thailand og kos deg du.
Bare be noen sjekke posten for deg slik at du får med deg om det skulle komme noen rettsdato.

Håper du Hygger deg i Thailand. See what I did there?
Vis hele sitatet...
Hehe, I see what you did! Skal hygge meg! avgårde kåre