Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 948
Alle de store sidene som alluc.org of tv-links.cc linker stort sett videre til youku.com, men jeg klarer ikke streame der ifra! Får andre det til? Hos meg ser det ikke ut til å ha kontakt what so ever? Hvis andre klarer det, hva må jeg gjøre for å få det til? :s
www.familyguyx.net er også en del fra youku, og de må jeg bare hoppe over =\
Mine streamingproblemer ble fiksa da jeg kjørte wmpfirefoxplugin.exe, google litt, så finner du den =)
youku.com har håpløs treig streaming uansett, lot en simpsons episode stå å loade i 30min og kom ikke lenger enn 6min
▼ ... noen måneder senere ... ▼
yuku er den mest bedritene som finnes på nett
megavideo derimot! jeg blir så glad hvergang jeg skal se på noe og det kommer partypoker reklame.
Den går raskt og fint, men det er umulig å finne frem på megavideo.com, så man må bare håpe på at det man skal se er hentet derfra
ninjavideo.net er bare divX.
joox.net har masse divX og litt andre ting, men de nye som kommer er bare divx.

Prov paa di sidene. Vis ikke kan du google: Watch (din film) online divX
har også samme problemet på www.joox.net kjører ubuntu ..
noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for og fikse det?
youtube funker fint..
Tror det er divx filmer som bugger seg på streaming hos meg..
har installert vlc prøvde mplayer eller hva den heter men var ingen forskjell egentlig
Youku streamer treigt fordi det er en side med servere i asia.
på moviealien så kan man velge format, mens på tvliveshows så er det mest veoh og yuoku, noe megavideo og