Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1349
Kom tilfeldigvis over en link for litt siden:
http://www.cchackers.com/a/a.asp?B=8...RootID=890&p=2

Her, og flere plasser på siden kan du se eksempler på folk som har mange privatpersoners kredittkortnr. og andre opplysninger (som kan f.eks. brukes til å bestille ting over internett med) til salgs.

Lurer på hva dere synes om dette. Er det noen her som har eller kunne ha benyttet seg av andres kredittkort?

Anbefaler forresten alle til å trykke crtl F og begynne å skrive navnet sitt
Jeg har forsåvidt ikke bestillt noe med noe annet en foreldra's kredittkort, men dersom informasjonen som står på siden er valid, så er det en sjangse for at det fungerer. Dog, det er ikke noe du vil bli tatt for.
Dette er alt jeg får på linken : Microsoft JET Database Engine ´íÎó '80004005'

´ÅÅ̿ռ䲻×ã¡£

DFREEHOST\YUANYIN88\WEB\ADMIN2\A\../inc/Board_Popfun.asp£¬ÐÐ 621

Tøft? tja..
Det fikk jeg også nå. Var ikke det som kom opp for 30min siden. Da sto det oppramset 100 Visakontonummer med fullt navn og adresse.
Hvorfor skal man det?
Man blir tatt til slutt :/
Jeg får opp hele listen, samt flere poster under fra folk som ønsker å kjøpe CC+pin og poster mailen sin som kontaktinfo. Det er jo ganske drøyt, jeg skulle tro at det er ganske lett å bli tatt for noe sånt som det der. Kan jo hende du er heldig og velger en person som ikke har så god kontroll på utiftene sine, og ikke merker om det er en tusenlapp borte fra kontoen, men du kan uansett ikke kjøpe noe veldig dyrt og vente å komme unna med det.
Bare å bestille til en annen adresse det. Foreksempel en barnehage sin adresse og sørge for å holde utkikk med posten.
Sitat av vacant
Bare å bestille til en annen adresse det. Foreksempel en barnehage sin adresse og sørge for å holde utkikk med posten.
Vis hele sitatet...
Fleste bedrifter har vel lukkede postbokser?
bestill til en addresse der dem er bortreist.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg betviler at noen kommer til å poste her at "joda, jeg gjør dette ofte jeg"...