Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1871
Hva er "verst" av de? Foreksempel, spis en rivo og du spiser gjerne 5 som du ikke husker. Funker det sånn med de andre å? ( om xanax å xanor er det samme så ikke skyt meg
Rivo er verst.

Ja funker slik med meg og.
Xanax heter Xanor i Norge.
Det ser du Takk.
Anonym bruker
"Målløs Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På rivo så "kjenner" man jo ikke at man er rusa, dermed tar man fler og mister tellinga. Nå bruker ikke jeg benzoer annet enn en gang eller to i året i rekreasjonell sammenheng - men uten toleranse så blir jeg ganske kake hele dagen av 2mg Xanax/Xanor under tungen. Pluss på et par jointer og max 2 øl så holder det leeenge for min del. Men er jo avhengig av hyppighet på bruken dette.

Rivotril holder jeg meg lang unna. Ved ekstrem nød en kvart under tungen og rett i seng før virkningen lurer deg til å finne på noe annet. Det er mange som har brent seg kraftig på det greiene der.
Jeg kjenner forøvrig en del som spser Riv ulovlig daglig. (masse daglig) Hva gjør de nå? Veit det er mange som kommer til slite liksom