Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2241
Var det fordi jeg skjøt en hel tablett? Denne perioden slo jeg hodet ganske kraftig og trodde det var hjernerystelse som forårsaket kvalmen og spyingen. Men etter en runde til med en halv subutuex skjedde akkurat det samme. Er det vanlig å bli dårlig etter subutex? Jeg vil bare finne riktig dose liksom.
Har du toleranse på opiater?
Er det 8mg Subutex du har?

Uten toleranse ville jeg tatt 1/15 av en 8mg Subutex til å starte med, selv dette kan resultere i overdosering og spying.

Høres ut som du har heftig overdosert, en halv Subutex er mye selv for en «gammel traver».
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Jesus. Har du noen som helst opiattoleranse? Hvis ikke så er du bra dum som bare trøkker hele 8mg i åra. Det er ment å skulle fordeles utover et helt døgn, minst. Jeg kan gå 3 dager uten før jeg kjenner at jeg begynner å bli dårlig.

Tenk litt før du gjør ting mann. Det finnes bokstavelig talt uendelig informasjon der ute, men det var vel for mye forlangt. Du søkte kanskje «hvordan skyte sub» og leste halvveis av første overskrift på første treff og konkluderte med at du ikke fant noe om det på Google. Jeg har gjort mye rart selv men folk må seriøst lære seg og bruke Google for det det er verdt
Tilogmed når jeg hadd en fin tolleranse på heroin så hadde jeg aldri vurdert å skyte en hel tablett engang.
Ingen som har sagt at det var 8mg. Kan du svare på det TS? Du er uansett en jævla hardhaus! Kan tenke meg du var bortimot dødelig dehydrert. Vær så snill og bli litt bedre kjent med stoffer, før du inntar de <3
Jeg pleier å ta halvparten av 1mg sub :O Og jeg har ikke toleranse, spyr ofte av 1mg uten toleranse. Håper det går bra med deg og at du svarer på tråden :S
Sitat av yomomma Vis innlegg
Jeg pleier å ta halvparten av 1mg sub :O Og jeg har ikke toleranse, spyr ofte av 1mg uten toleranse. Håper det går bra med deg og at du svarer på tråden :S
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det fins ennå, men før i verden var det et preparat som het Temgesic. Det inneholdt buprenorfin, akkurat som subutex.
De kom i to forskjellige styrker. 0,2 og 0,4 mg. (Milligram.) Den på 0,4 mg kostet 250 Kroner på gara her jeg bor.
Hvis det ikke var opiater å oppdrive og jeg var syk, kunne en slik 0,4 mg Temgesic bedre formen en del.
Så det er kraftige saker, ja.
I motsetning til suboxone inneholder ikke temgesic nalokson. Temgesic eksisterer fortsatt.
Sist endret av Ringen365; 29. mars 2021 kl. 13:03.
Trådstarter
Aner ikke om det var 2 eller 8 mg for å være ærlig. Det var noen andre som mekket det for meg. Jeg var bare full og hadde rus sug. Når det er sagt, så prøvde jeg heller å snorte den resterende halve tabletten en annen gang. Og da fikk jeg en god opplevelse som varte til dagen etterpå.

Er bare det at jeg har prøvd å sniffe og heroin uten at det funker, mange ganger, og selv tatt 4 subutex under tunga uten at jeg merker en dritt til det. Så jeg trodde jeg var nødt til å skyte for å få funk, siden det er slik med heroin.

Men sniffing av pillene funker altså ser jeg. Og jeg ble ikke dårlig. Bare spydde 2 ganger. Men thats it. Og det var altså samme mengde som slo meg ut i 4 dager med spying fordi jeg skjøt.

Ah, og vil bare nevne at når jeg sniffet den andre halvdelen av den tabletten som gjorde at jeg spydde i mange dager og rett og slett lå syk i senga, så kjente jeg bare at jeg hadde fått i meg noe behagelig, men det var ikke i NÆRHETEN av samme rus. Rusen som kom før helvetet, var mye bedre enn den jeg fikk med sniffing. Så har alltid lurt på hvorfor jeg ikke er så påvirket av insufflering eller sublingualt opptak.

Og ja, det siste jeg vil si er at jeg føler meg helt fin etter å ha sniffet den halve tabletten i går, selvom jeg kanskje fortsatt merker at jeg føler meg bedre enn det jeg burde gjøre på en mandagsmorgen. Ingen antydning til ubehag utenom den gangen jeg spøy i natt når jeg måtte på do. Softcore spying btw.

Og ja fortell meg gjerne en siste ting.

Den første gangen jeg ble innlagt på legevakten sin rusakutt og fortalte dem at jeg hadde skutt subutex så var det ingen av dem som skjønte hvorfor jeg hadde så vondt i hodet. tanken streifet dem ikke en gang at det kunne ha vært subutexen som gjorde at jeg spydde og spydde og spydde. Det overrasker meg helt sykt faktisk.
Sist endret av Munin369; 29. mars 2021 kl. 13:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Umulig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jo være det har kommet noe urenheter i pumpen og at du derfor fikk hodepine og ble dårlig

Men opiater og spying er så klassisk så det går an å få blitt