Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2029
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke direkte en rusmiddel tråd. Men bruker av og til tramadol hvis jeg har gjort noe som trigger ryggsmerter. Probelmet er at hvis jeg tar en tramadol i 17-18 tiden så er det ikke mulig å sovne før i 04-05 tiden. Hva er det som gjør det? Det samme med paralgin forte, men ikke like ekstremt. Tar nok ikke mer enn 1 tramadol i mnd.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del blir kroppen mindre sliten uten smerter og jeg nyter gjerne 5-6 smertefrie timer etter inntak på kvelden før jeg legger meg. Noen ganger blir jeg mer våken og vil gjøre masse, vaske huset osv når jeg har tatt smertestillende for det er bare da jeg har ordentlig overskudd til sånt.
Kan være SNRI delen av tramadol som holder deg våken.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk, selvfølgelig. Tenkte ikke over at Tramadol har den egenskapen. Burde ringt ei bjelle for jeg var jo klar over det siden den ikke skulle brukes før ayahuasca trippen for en stund siden.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv samme problem ved opiater ved for høye doser, sliter med å sovne til tross for at jeg er trøtt, liksom som man faller inn og ut av drømmeland, men vil ikke virkelig sovne.