Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1041
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vurderer å kjøpe en Smokebuddy for å unngå røykelukten fra cannabis (uten tobakk). Er det noen som har prøvd de? Relativt dyr greie, så det hadde vært greit å vite om de faktisk funker. Kommer da til å røyke små mengder, for å unngå at det siver ut røyk som ikke innhaleres, så all røyk vil gå gjennom filteret.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri prøvd smokebuddy, men har laget noe lignende hjemme. Typ en tom tørkerull med passe mengde papir inni, så man kan blåse ut uten at det blir for tett eller løst. Med litt duftspray på papiret, funket det overraskende godt. Papiret blir dritgult, og mye av dritten blir sittende igjen. Selve smokebudden har vel kullfilter som sannsynligvis funker 100x bedre.
Anonym bruker
"Uenig Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan lage dette selv ved å kjøpe aktivt kull-tabletter. Kan kjøpes på apoteket. Knus en 4,5 stk av de i dopapir og stapp inn i en tom dorull eller lignende, som beskrevet av Nummen Småskogmus. Fungerer best i kombinasjon med små trekk typ onehitters.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.aliexpress.com/item/32950697362.html

Billigere (og mindre) versjon som jeg selv bruker. Man kjøper refills av filter som man pakker inni den greia på linken. Funker bra for meg men jeg bruker bare onehittere.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man kan lage dette selv ved å kjøpe aktivt kull-tabletter. Kan kjøpes på apoteket. Knus en 4,5 stk av de i dopapir og stapp inn i en tom dorull eller lignende, som beskrevet av Nummen Småskogmus. Fungerer best i kombinasjon med små trekk typ onehitters.
Vis hele sitatet...
Har prøvd det før, men syntes ikke det funka så bra. Var alt for lett at noe av røyken ikke ble filtrert.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://www.aliexpress.com/item/32950697362.html

Billigere (og mindre) versjon som jeg selv bruker. Man kjøper refills av filter som man pakker inni den greia på linken. Funker bra for meg men jeg bruker bare onehittere.
Vis hele sitatet...
Er i kombinasjon med onehitter jeg også tenker. Den var litt billigere ja, men Smokebuddy kan jeg få kjøpt her i byen, så er verdt en hundrelapp ekstra for å slippe å vente.