Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2351
Hei, har klart i samle opp 90 000 kr i lån med forskjellige kredittkort. Vil skaffe meg forbrukslån til å refinansiere dette. Men ingen som "aksepterer" meg. Vet dere hva som kan gjøres i dette tilfelle? Alt for mye å betale på engang, og blir en del inkasso varsler. Er ikke lett i disse korona tider for oss alle. Blir tilfeller der jeg må velge mellom faktura eller mat på bordet. Vet dere hvor kan jeg søke eller hvem jeg kan henvende meg til? Er student, så er ikke så "appealing" til banker med tanke på inntekt.
Du får gjøre som andre i samme situasjon. Du får rett og slett ringe kreditorer, forklare situasjonen og foreslå en nedbetalingsplan du faktisk evner å gjennomføre. Dvs at du trenger mat på bordet, lite til ingen hverdagsluksus og betaler ned så hardt du klarer. Om du forholder deg til avtalene dersom kreditorer godkjenner planen så blir det ingen betalingsanmerkninger. Men da nytter det ikke sluntre unna en måned for å feste eller kjøpe noen du har lyst på. De avtalene må du holde.
Crimea River
Alec's Avatar
Det første du må gjøre er å ringe inkassoselskapene og forklare situasjonen din. En god start kan være å si nøyaktig det samme som du skriver her.

Så lenge du ikke tar kontakt med dem for å lage en avtale, så kommer gjelden til å fortsette å øke.