Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 6526
Regner med det da jeg får de på apoteket

Fikk også tak i noen utenifra som ligna på de lenger opp i tråden og tok akkurat urinprøve.. de slo svakt ut på benzo og amfetamin
Sist endret av krisjh92; 26. februar 2021 kl. 10:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg fikk noen u94 for et par mnd siden, smakte ingenting og de var like hard som stein.
Merka ikke noe stort på de heller så det endte med at de gikk i do
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
40 7
Disse har vært lett tilgjenelige hvor jeg holder til. Har spist en del, sammenlignet med f eks ksalol syns jeg disse er mye bedre. Har hørt diverse ting fra diverse kilder, at de er fake, inneholder etizolam, har mye kalk som fyllstoff... masse annet rart. Personlig har jeg spist ganske mye alprazolam i diverse piller, og merker ikke særlig forskjell på effekten jeg får av disse kontra andre.

Jeg kan fortelle om en kjenning av meg som får xanor på resept her i Norge, og måtte ta urinprøve pga noe som skjedde. Han hadde ikke spist de xanor som han får på resept, og hadde spist disse U94 istedenfor. Han slo selvfølgelig ut på benzo, men forklarte at han får xanor på resept og det var derfor det ble positiv test. De tok testen videre for å bekrefte at det var alprazolam og ikke noe annet, og han fikk svar om at det var alprazolam og det var dermed ingen grunnlag for straff.

Disse 2 tingene jeg har nevt øverst gir meg en 99% sikkerhet at disse U94 inneholder faktisk alprazolam. Det betyr selvfølgelig ikke at ALLE gjør det, noen kan være fake, og jeg anbefaler alle som skal prøve disse å være forsiktige med doseringen.

Håper dette kan hjelpe noen andre freaks. Send PM hvis dere lurer på noe.
▼ ... over en uke senere ... ▼
"så at en av de større vendorene på..." - nå må det føyes til her at unevnte vendor ikke har funnet etizolam i barsa sine, det var en teori om at det kunne være dét i de istedet og følte han måtte si det til alle for å dekke ræva si.

Personlig mener jeg at den som faktisk tror hn kjenner forskjell på etizolam og alprazolam må være tidenes knarkis-enhjørning ; vil så gjerne at det skal gå, men aldeles ikke logisk litt en gang.

Spes ikke med tanke på at etizolam har blitt sammenligna med alprazolam sikkert tusen ganger før fordi effektene er såpass like, både i tid før t-max, eufori bivirkninger osv - at det å skille mellom disse to blir vel umulig...
(Jeg kan nesten, under tvil - gå med på at erfarne brukere kan kjenne forskjell på graden av påvirkning - men å dele opp hvilket -zolam/-zepam en pille måtte inneholde på en subjektiv opplevelse ; Nei.)

Er det bare jeg som står på urinprøver og derfor finner ut lett hva de inneholder - og er glad for det...? Samme vendor måtte jeg inn på og legge ut urinprøve-svarene mine pga. en advarsel om metamf i amf, så jeg blir garantert å bestille av de utelukkende for å trø igjennom poenget mitt ; Hvis man er så proff at man klarer mekke ihop tilnærma perfekte replika av xanor/ax, fra pilletrykkinga i seg selv, etikett, glass, lot-nummer etc ; da er man faen meg proff nok til å putte rett virkestoff i shitten sin også....Så sannsynligheten for at det er alprazolam i de ; meget høy i dette tilfellet.

Og joda, jeg vet det lages haugevis av fake bars, alt ifra grønne, røde - med helt andre virkestoff, men nå snakker vi 2mg bars på 30-i-glasset-pakninger og ikke løse bars

(Merknad, jeg har bare svart på det første innlegget - siden det var relevant for min del)
Det har vært postet minst to labtester fra vendorer som bekrefter etizolam i beina. Effektmessig ganske likt men etizolamen smaker mindre jævlig, igrunn ingen nevneverdig smak
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte to bikkjebein på Brugata for et par uker siden, og de smakte vanlig alprazolam og funket flott.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Attica83 Vis innlegg
"så at en av de større vendorene på..." - nå må det føyes til her at unevnte vendor ikke har funnet etizolam i barsa sine, det var en teori om at det kunne være dét i de istedet og følte han måtte si det til alle for å dekke ræva si.

Personlig mener jeg at den som faktisk tror hn kjenner forskjell på etizolam og alprazolam må være tidenes knarkis-enhjørning ; vil så gjerne at det skal gå, men aldeles ikke logisk litt en gang.

Spes ikke med tanke på at etizolam har blitt sammenligna med alprazolam sikkert tusen ganger før fordi effektene er såpass like, både i tid før t-max, eufori bivirkninger osv - at det å skille mellom disse to blir vel umulig...
(Jeg kan nesten, under tvil - gå med på at erfarne brukere kan kjenne forskjell på graden av påvirkning - men å dele opp hvilket -zolam/-zepam en pille måtte inneholde på en subjektiv opplevelse ; Nei.)

Er det bare jeg som står på urinprøver og derfor finner ut lett hva de inneholder - og er glad for det...? Samme vendor måtte jeg inn på og legge ut urinprøve-svarene mine pga. en advarsel om metamf i amf, så jeg blir garantert å bestille av de utelukkende for å trø igjennom poenget mitt ; Hvis man er så proff at man klarer mekke ihop tilnærma perfekte replika av xanor/ax, fra pilletrykkinga i seg selv, etikett, glass, lot-nummer etc ; da er man faen meg proff nok til å putte rett virkestoff i shitten sin også....Så sannsynligheten for at det er alprazolam i de ; meget høy i dette tilfellet.

Og joda, jeg vet det lages haugevis av fake bars, alt ifra grønne, røde - med helt andre virkestoff, men nå snakker vi 2mg bars på 30-i-glasset-pakninger og ikke løse bars

(Merknad, jeg har bare svart på det første innlegget - siden det var relevant for min del)
Vis hele sitatet...
Må da ikke oppnå en viss ruseffekt for å veilede seg til hvilken benzo det er? Alprazolam har en bitter smak, hvis du da hiver i deg et bikkjebein uten å ha et snev av bitterhet, er det så klart en blir nysgjerrig. Hvilke benzo kommer uten smak, og er tvert i mot pappaktige? Etizolam. (er forsåvidt ikke benzo)