Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 761
Hei jeg kjøpte et LSD testkit fra eztestkit.com, tollen har åpnet pakken og reseala den. Kan jeg komme i trøbbel for å bare ha kjøpt testkit? Var selvsagt ingen LSD i pakken
Husk at det er sannsynlig at du ikke bare er rusmisbruker, men også distributør av narkotika. Derfor har tollen antagelig varslet politiet og du burde ikke bli overrasket om de dukker opp på døren for razzia. At noe ikke gir skjellig grunn til mistanke har aldri stanset politiet før.

https://nattogdag.no/2018/02/test-ki...til-a-reagere/

Jeg ville brukt shady.no eller lokal headshop i fremtiden så du slipper tollen.
Sist endret av Bær; 12. februar 2021 kl. 15:44.
ggda's Avatar
Trådstarter Donor
13 4
Nei har ikkenoe hjemme så de kan bare komme på besøk , kjøpte for en venn
Om de kommer eller ikke avhenger sikkert av hvor stort politidistriktet er der du bor og hvor mange tester du kjøpte.

De kommer sannsynligvis ikke, men om de gjør det, film dem.
Sist endret av Bær; 12. februar 2021 kl. 16:33.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som nevnt, kjøp innenlands neste gang. Tollen varsler vanligvis politiet, men det er ikke sikkert det får noen videre konsekvenser. Likevel er det kjedelig å bli lagt merke til på den måten.

Sjekk ut www.testkitsnorge.no eller shady.no som nevnt.
Det er jo viden kjent at politiet blir varslet i slike tilfeller, men er det faktisk noen her som har fått rassia på bakgrunn av testkits?
Shady.no selger testkits