Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1068
Hei godtfolk.
Har satt meg selv i temmelig bedriten situasjon. Trenger både råd og utløp.


Jeg røyker en del hasj og har gjort det i godt over et år nå, men etter jeg gikk ut av vgs i juni har det trappa seg en del opp. Jeg begynte på Folkehøyskole i slutten av august, og jeg hadde egentlig tenkt å slutte en måned før, men utsatte det, så det ble med 2 uker. Men så gikk dama fra meg rett før skolestart, og jeg sprakk 2 dager før jeg skulle begynne. Når jeg faktisk begynte på skolen så viste det seg også ganske fort at rom kameraten min er ganske så stoner, og det tok ikke lange tiden før vi fyrte opp. Røyka omtrent hver dag (med unntak av en dag) den første uken. Så ble jeg tatt av ledelsen. For å gjøre en kjedelig historie kort: så innrømte jeg bruk av hasj når jeg gikk til ledelsen for å snakke om angstproblematikk. Mye fordi det som nå er x dama mi ville gi meg en ny sjanse og jeg fikk en eller annen idealistisk tanke om ærlighet. Ihvertfall så fikk jeg beskjed om at jeg kom til å bli testa jevnlig, og spesielt etter ferier osv. Jeg gikk litt under 2 uker clean før jeg ble testa, og da kom testen overraskende nok ut negativ. Så skjedde det at jeg begynte igjen dagen etter. Og jeg har nå røyka hver dag i 6 dager. Litt fordi jeg tenkte at jeg skulle klare å jukse på en ny prøve, og litt fordi jeg blir så jævla rastløs. Jeg har blitt mer og mer paranoid for at det ikke skal gå, og jeg merker det folkehøyskole året jeg vill ha forsvinner litt. Derfor bestemte jeg meg for å slutte i går, noe som har gått fint til nå. Det er en uke til høstferie og jeg vet jeg blir testa rett etter det. Så da er spørsmålet mitt om 2 uker er nok til å teste negativt? Jeg er tynn og har en temmelig effektiv forbrenning? Men ettersom jeg har røyka så mye så er jeg fortsatt redd for at det ikke skal gå. Hva er deres råd?
Sist endret av Volt; 23. september 2018 kl. 16:33.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det blir ren gambling. Normalt så vil du teste positivt for thc ja. Uansett hvor tynn du er og hvor høy forbrenning du har. Jeg er også tynn og har veldig god forbrenning, men testa positivt etter 8 ukers pause. (Etter å ha røkt daglig i 3-4 år)
Volt's Avatar
Trådstarter
12 1
Noe jeg kan gjøre for å få oddsen i min favør?
Anonym bruker
"Fremmed Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På min FHS var det en dude som ble tatt. Han fikk bare andre cleanbois til å pisse for seg.
Volt's Avatar
Trådstarter
12 1
Er det som har vært planen min. Men er så sykt usikker på hvordan jeg skal gjøre det uten å lage lyd.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Volt Vis innlegg
Er det som har vært planen min. Men er så sykt usikker på hvordan jeg skal gjøre det uten å lage lyd.
Vis hele sitatet...
Ha det i en kondom og lag hull på den med neglene
Et triks eg vett noen menn gjør er å fryse ned urin når en pisser reint. Eller få rein urin av andre og ta på en sitronflaske, en sånn gul i plast. Plassere den bak ballene, la det bli kroppsvarmt og klemme på flaska 2-3 ganger oppi koppen. For jenter aner eg ikke men skulle gjerne hatt råd selv
Jeg ble faktisk også negativ etter å ha sluttet i 2 uker, dette var etter 6 måneder med hverdagsrøyking. Har høy forbrenning og er ung, gjorde ikke noe spess for å bli clean.