Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 497
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Går for tiden på oxy for smerter og har lyst til å ta meg en trip.

Har 4-aco-DMT og tørket San Pedro kaktus.

Har prøvd å søke meg fram til om det kan være farlig å blande oxy med noen av disse stoffene, men finner ingen ting. Vet at Tramadol ikke skal blandes med psykedelika, men tramadol virker vel på en annen reseptor enn oxy.

Alle svar og tanker mottas med stor takk
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hey,

Litt sent svar men tenker det er greit å tilføre litt info om noen leter etter svar (har selv leiet godt etter svar på dette).

Ja du kan blande psykedelika med semi-syntetiske opioider som oxycodone, hydrocodone, etylmorfin og minus, samt naturlige opioider som morfin og kodein.

Derimot er det anbefalt å holde seg unna syntetiske opioider som tramadol siden det har affinitet for både serotonin og noradrenalin reseptorene i hjernen. Tramadol binder seg til disse reseptorene og hemmer reopptak av nevrotransmittene serotonin og noradrenalin. Dette er jo en grei egenskap å ha siden det gjør at du føler deg mer våken, litt stimulert, i motsetning til klassiske opioider som oxy og morfin som gjør deg veldig slapp. Siden tramadol har affinitet for og binder seg til serotonin reseptorene i hjernen fører det som sagt til en økning av konsentrasjonen på nevrotransmittere i synapsen (kontaktstedet mellom to nerveceller, er her vi finner transmitter og reseptor). Når du tar psykedelika virker dette også som en serotonin reopptaks hemmer. Vi får da en litt større enn ønsket konsentrasjon av serotonin og dette gir økt risiko for serotonin syndrom, noe du har veldig lite lyst på!

Tramadol har i tilegg en av verdens mest koselige bivirkninger, det senker anfallstærskelen. Så hvist ikke serotonin syndrom er nok så kan det hende en kan kose seg med et anfall eller to.

Siden du hadde oxy når du postet dette håper jeg du prøvde ut komboen! Å blande psykedelika med opioider er for meg enda mer euforisk enn det noen av stoffene er alene. Selv om opioider reduserer tripens intensiteten litt synes jeg at man får en varmere og koseligere opplevelse.

Etter noen forsøk kom jeg frem til at det er best å ta psykeledika først og oxy circus 30-40min etter det.