Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3091
Noen som vet hvor man kan få tak i ren isopropanol / isopropyl-alkohol / 2-propanol. Samme stoff som er i kemetyl blårens, men denne inneholder blått fargestoff, før kunne man kjøpe kondensfjerner på biltema men den er også blitt blå.

Så jeg lurer på hvilke andre alternativer som finnes, og hvor farlig dette fargestoffet evt er ved produksjon av cannabisolje om man skulle velge å bruke blå isopropanol.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor ikke bruke aceton? Fås kjøpt på Jernia, funker som fjell, ingen smak eller lukt sitter igjen.
Jeg var ikke klar over at aceton kunne brukes til olje, bare rense bong. Men det ser ut til at det går ann å bruke så tror jeg går for det like greit. Har hatt gode resultater med butan, men det blir fort søl og svinn og vanskeligere med hasj enn pott. Noen andre her som har brukt aceton før?
Anonym bruker
"Nyfiken Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp i såfall aceton fra apotek om du absolutt skal ha aceton. Men da er det mye bedre å bare kjøpe isopropanol når du først er på apoteket. Olje laget med aceton blir mye dårligere enn ISO/butan.
Ligg unna kondensfjerner, det inneholder trolig en liten mengde olje/faenskap.
Brukte kondensfjerner fra biltema for å lage quiso-hasj fra grinders og glasskrukkene våre, ble "bra" hasj, med unntak en forferdelig smak av motorolje.
Kunne ikke ta sjangsen på å røyke den dritten, så måtte bare kaste det.

Gå den lille ekstra lengden og sørg for å bruke et helt rent løsemiddel, så er du tryggere.

Aceton eller isopropanol kan visstnok bestilles på apotek, uten fargestoffer o.l
Ganske dyrt, men i mine øyne verdt det.
Sist endret av Alzo88; 3. august 2018 kl. 11:48.
Boots fører aceton, Vitus IPA.