Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1963
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. En kompis har noen brett med Attentin (deksamf) 20mg. Hvor mange av disse må jeg ta (evt snorte??) for å kjenne meg speeda? Får man eufori og den jobblysten på attentin? Ikke prøvd det før men brukt masse amf.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4 stykker (5mg) som du tygger og svelger vil gi en grei amfrus.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har også spist 8 (40mg) og da sov jeg ikke på over to døgn, men var definitivt speedet.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
4 stykker (5mg) som du tygger og svelger vil gi en grei amfrus.
Vis hele sitatet...
Tygge attentin, smaker ikke det helvetes drit som xanax under tunga feks?
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var da totalt 40mg.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri tatt det men de to jeg kjenner som snorter attentin ble skjelletvrak ut av en annen verden etter under et halvt år og ser helt forjævlig direkte dødssyke ut.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta maks 2stk til og begynne med. Svelg de, ikke snort de. Du vil føle deg speedet, men på en annen og snillere/bedre måte enn gatespeed. Du blir euforisk og arbeidsjuk.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bare ikke ta det du kommer til og se helt jevlig ut etter det, så anbefales ikke og ta
Anonym bruker
"Rask Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor settes folk på denne medisinen dersom den er så jævlig?
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
bare ikke ta det du kommer til og se helt jevlig ut etter det, så anbefales ikke og ta
Vis hele sitatet...
Kis, det er ikke medisinen sin skyld, men andre livsstilsvalg (som å ikke spise, drikke og sove tilstrekkelig) som gjør at enkelte går til grunne på Attentin/amfetamin. Tar du vare på deg selv og forstår bitte litt om viktigheten av korrekt ernæring, så blir man ikke å ende opp som en vrak. Har man ikke vett i hodet, så kan hva som helst føre en til grunne.
Anonym bruker
"Rask Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kis, det er ikke medisinen sin skyld, men andre livsstilsvalg (som å ikke spise, drikke og sove tilstrekkelig) som gjør at enkelte går til grunne på Attentin/amfetamin. Tar du vare på deg selv og forstår bitte litt om viktigheten av korrekt ernæring, så blir man ikke å ende opp som en vrak. Har man ikke vett i hodet, så kan hva som helst føre en til grunne.
Vis hele sitatet...
Enig! Det er ikke stoffene som gjør deg syk, ødelegger tennene dine og gjør deg «stygg», men manglende næring, dårlig søvn.
Jeg bruker Aduvanz og må tvinge i meg mat. Det er faktisk ganske jævlig. Men med 182 cm og 57 kg er jeg vel temmelig tynn. Alltid ligget på 58-60 til vanlig. Legene var litt engstelige for at jeg skulle starte på disse pga min allerede lave vekt.
Nå skal jeg til legen neste uke. De vurderer å tilleggsmedisinere. Noen som kan ha en anelse hva slags meds som kommer i tillegg til Aduvanz? Attentin? Jeg er faktisk ikke like keen lenger. I dag tok jeg 30mg Aduvanz i stedet for 50(som er min nåværende dose). Ikke at jeg har vondt, men har en liten følelse av at hodet er kokt. Kroppen min har fått litt for lite mat.
Det er prat om å skifte kanskje også, men jeg tar ikke imot hva det skal være. Wellbutrin hadde kanskje vært bedre.