Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 594
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har røyket av og på i flere år, så den ubehagelige følelsen jeg snakker om er håndterbar, men noen ganger så ødelegger det veldig for sinnstemningen. Så jeg tenkte at det var på tide å faktisk spørre om noen kan forklare meg hvorfor jeg får det, og om det er noe som kan dempe det

For å prøve å forklare den ubehagelige sensasjonen jeg får, så er det litt som en følelse av å ha lavt blodsukker, pluss at jeg får en følelse av uro i brystet. Mange jeg kjenner liker å gjøre aktiviteter når de er fjerne, men for meg så er det bare ubehagelig og tungt, så jeg pleier som regel å være ganske stillesittende når jeg er fjern.

Det er jo umulig å vite hvordan andre har det, for alt jeg vet så kan det hende alle andre føler det samme, men klarer å ignorere det. Men jeg lurte på om det finnes noen forklaring på hvorfor noen får denne følelsen når de er fjerne, og om det finnes noe man kan gjøre med det?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det finnes ingen forklaring.
Noen ganger vokser man fra rusen, mange har sluttet med cannabis over tiden.

Vi har en hel samletråd med uønskede effekter fra cannabis så du er absolutt ikke alene.

samletråd: merkelig effekt av stoff
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor gammel er du å kameratene dine?
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor gammel er du å kameratene dine?
Vis hele sitatet...
30-årene