Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1148
Noen som har an ide om hvordan man kan nyte rivotril på en bedre måte? (ikke alkohol)

Noen som har an ide om hvordan man kan nyte rivotril på en bedre måte? (ikke alkohol) Beklager titlen. Jeg mente måte ikke møte.
Sist endret av Smule09; 16. september 2020 kl. 13:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om weed/kief er din ting foretrekker jeg å chille hjemme, fyre en og se en serie eller film.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva mener du? Rivotril gir ikke nytelse i den forstand så det har ikke noe å si i forhold til følelsen hvordan du inntar det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du? Rivotril gir ikke nytelse i den forstand så det har ikke noe å si i forhold til følelsen hvordan du inntar det.
Vis hele sitatet...
Rivotril har nytelse jo, tror det kan være fordi det hjelper meg med angst og tvqngstanker.




For å nyte det må du ha perfekt dose la oss si 2mg om du føler svak rus kan du ta en til (MEN IKKE MER) med mindre de er falske ikke ha mere rivotril på deg en det du har tenkt å ta. Hasj funker bra. Og viktigste reglene av alle kos deg
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av spider_man Vis innlegg
Rivotril har nytelse jo, tror det kan være fordi det hjelper meg med angst og tvqngstanker.




For å nyte det må du ha perfekt dose la oss si 2mg om du føler svak rus kan du ta en til (MEN IKKE MER) med mindre de er falske ikke ha mere rivotril på deg en det du har tenkt å ta. Hasj funker bra. Og viktigste reglene av alle kos deg
Vis hele sitatet...
Ja det fjerner angst men gir ikke nytelse slik for eksempel en sjokolade, sex, eller heroin gir.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja det fjerner angst men gir ikke nytelse slik for eksempel en sjokolade, sex, eller heroin gir.
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd heroin men har prøvd opiater syntes benzo er bedre.
Hadde lagt bort rivoen og tatt meg en spliff istedet
R.i.p 23.04.2021
Dere som sier benzo ikke gir noe rus er helt på jordet og må ha blit hassla skikkelig med fake varer. Hvorfor trur dere at så mange misbruker dette dagli?? Vis det ikke gir brukeren noe hvorfor er benzo the to go drug of choise? Maken til amatørsnakk . Det gir en overveldende følelse av å føle seg bra ,null angst,null noia & selvtilliten er på topp. Og kombinasjon med fks hasj er enda bedre.
Sist endret av Tarm; 16. september 2020 kl. 17:39.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du? Rivotril gir ikke nytelse i den forstand så det har ikke noe å si i forhold til følelsen hvordan du inntar det.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig gir det selvfølelse("likegad"), eufori, avslapping, hukommelse fortrenger, angst dempende, muskel avslapping osv.

Hvorfor mener du at det ikke gir rus?
Sex gir rus? Sjokolade? Heroin?

" Rus en tilstand av endret bevissthet og fysisk tilstand som inntrer etter inntak avrusmidler. I overført betydning brukes ordet også om eksaltert åndelig tilstand. Krysskulturelle studier viser en påtagelig variasjon i hvordan ulike folkegrupper oppfører seg når de er i rus "
Sist endret av anony10; 16. september 2020 kl. 19:40.