Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1120
Hei

Om jeg har mye kontanter hver måned å legger det inn på et paygoo kredittkort. Vil det bli rapportert inn på noe vis? Snakk om flere tusen i måneden.
Nei :-) (titegn)
For å få utvidet månedsgrensen på hvor mye jeg kan legge inn måtte jeg verifisere meg med ID etc. Er du sikker på at dette ikke blir rapportert inn på noen slags måte om jeg setter inn flere 10 tusener i måneden
Sitat av komplettdamepc Vis innlegg
For å få utvidet månedsgrensen på hvor mye jeg kan legge inn måtte jeg verifisere meg med ID etc. Er du sikker på at dette ikke blir rapportert inn på noen slags måte om jeg setter inn flere 10 tusener i måneden
Vis hele sitatet...
du kan kjøpe "scans" for å verifisere sånne ting på darkweb. koster omtrent 500 euro.
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
du kan kjøpe "scans" for å verifisere sånne ting på darkweb. koster omtrent 500 euro.
Vis hele sitatet...
Er det snakk om legitimasjon? Jeg har en kompis som har tilgang tel masse forskjellige ID'er, men føler det er mulig å spore tilbake til meg da jeg bruker det kortet for eksempel i butikk og slikt