Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3702
Jeg er voksen, eid bolig siden 1997. Fagbrev i år, som vil gi blant annet lønnsøkning.
Jeg trenger ett lån på kr 70 000.- som innfris i september 2017. Jeg har god sikkerhet i bolig.
Eksklusive din/ deres fortjeneste.

Forslag?
pengejeger
Natz's Avatar
Er du desperat vil du si?
Isåfall ville jeg tatt en telefon hit: https://www.santanderconsumer.no/
Alt de vil spørre om er navnet ditt og hvor mye penger du trenger.
Min kredittrøde mor klarer ihvertfall å lure et lån ut av disse...trist men sant.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Har du snakka med banken din? Har du huslån?
dersom du har vert en god betaler til banken der du eventuelt har boliglån så kontakt dem først, si du trenger 70k til og pusse opp og se om du kan få det på boliglånet
Trådstarter
2 0
Takk tilbakemelding og råd.
Jeg er redd det er for sent, med tanke på betalingsanmerkning. Men, gjør et forsøk...
pengejeger
Natz's Avatar
Sitat av trilihi Vis innlegg
Takk tilbakemelding og råd.
Jeg er redd det er for sent, med tanke på betalingsanmerkning. Men, gjør et forsøk...
Vis hele sitatet...
Betalingsanmerkninger blir forsåvidt slettet så fort du har gjort opp for det du skylder. Om du gjør et privat lån for å kvitte deg med anmerkningen så er du jo i havn for å få lånet ditt. Antar det er noe du prøver å rydde opp i.