Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1976
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk nettopp en jobbmulighet på et lager som krever fri vandel. Har ikke noen dommer på meg, men i februar ble jeg dessverre fratatt førerkortet siden politiet fant THC i blodet mitt. Har enda ikke fått noen dom, siden saken er fortsatt under etterforskning. Vil dette bli et problem for meg?
Har oppstart nå på mandag (fikk jobben via et vikarbyrå).
Om du mister førerkortet kommer dette på vandel, men om du allerede har oppstart på mandag hadde jeg bare peisa på. Har du levert inn vandelattest?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke levert vandelsattest. Bare sa til rekrutteren at jeg ikke har noen dommer på meg.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Håper virkelig ikke dette kommer til å ta meg. Virka som en attraktiv arbeidsplass med god lønn for en 21 åring (over 220 i timen).
Er det noe spessielt med dette lageret som gjør at du trenger vandelsattest? Du rekker mest sannsynlig ikke å få noe på vandeln før du leverer den inn. Siden du har allerede fått oppstart så virker det ikke såå nøye. Bare kjør på, men slutt med narkotika.
Sist endret av NokErNok; 20. april 2022 kl. 15:50.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok. Vil ikke svare på hvordan type lager det er for å ikke røpe meg for mye.

Så per dags dato har jeg fri vandel? mtp at jeg ikke har fått noen dom på meg enda?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok. Vil ikke svare på hvordan type lager det er for å ikke røpe meg for mye.

Så per dags dato har jeg fri vandel? mtp at jeg ikke har fått noen dom på meg enda?
Vis hele sitatet...
Ja, man er vell sånn sett uskyldig til det motsatte er bevist mm det er økokrim :P
Men om arbeidsgiver finner ut av det kan det hende det blir baluba.