Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 19019
Ja jeg har nok aldri skjønt meg helt på det der, noen andre får forklare det riktig.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Dette forandrer seg etterhvert som man begynner å bruke Rivotril over flere dager/uker på en trygg måte. Da vil man se at pillene gjør en stor forskjell. Eller så gjør man som mange har nevnt her, spiser for mange, våkner i en glattcelle med en historie fra Politi og tilskuere som gjør deg livredd stoffet.
Vis hele sitatet...
Dette gjelder de fleste benzoer.
Rivotril var mitt første møte med benzo. Tok 1 mg og fikk en ganske brukbar eufori etter en dag med ganske ekkel hangover. I senere tid har jeg misbrukt en del benzo, mest pga av indre uro og psykiske årsaker. Personlig tror jeg at mitt benzo-bruk/missbruk bare har gjort skade.
▼ ... flere år senere ... ▼
fryatt's Avatar
Trådstarter
Jeg sluttet med Rivotril da jeg holdt på å bli avhenig , skummelt stoff.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Jeg sluttet med Rivotril da jeg holdt på å bli avhenig , skummelt stoff.
Vis hele sitatet...
Uten å havne i varetekt ila de siste årene?
Sist endret av IW2022; 17. mai 2022 kl. 21:58.
Hvordan opplevde du det som et skummelt stoff?
Sitat av dinegenfiselukt Vis innlegg
Hvordan opplevde du det som et skummelt stoff?
Vis hele sitatet...
Sansynligvis fordi man kan finne på alt i fra å rane plastbestikk fra nærmeste kiwibutikk, til å drite i hagen til naboen. For så ikke å huske det dagen etterpå.
Sist endret av IW2022; 17. mai 2022 kl. 22:51.
fryatt's Avatar
Trådstarter
Det er skummelt fordi jeg får rare tanker, og at jeg blir avhengig etter ei uke. Det er vel ikke bra. Har folk andre erfaringer?

Det er bedre å gå på Sobril og Truxal. Veldig bra for meg. Tør å gå på butikken.
Sist endret av fryatt; 20. mai 2022 kl. 18:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.