Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  82 42947
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Våkna nettopp etter å Ha tatt 5mg stilnoct. Fikk 2 t søvn....
5mg er litt i det minste laget og er vanligvis utskrivd til eldre etter hva som står i paknings vedlegget. 10mg slår meg ut hver kveld ihvertfall, selv etter bruk over 9 mnder.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
Våkna nettopp etter å Ha tatt 5mg stilnoct. Fikk 2 t søvn....
Vis hele sitatet...
Nå er jo ikke 5mg så veldig mye.
Får stillnoct selv mot søvnforstyrrelser. Første gangene fikk jeg utskrevet 5mg og legen sa at jeg kunne ta opp mot 2-3 tabletter om 1 ikke funket.

Er rimelig fornøyd med stillnoct. Sovner raskt og sover godt, uten noen bivirkninger dagen etterpå (som jeg har merket på diverse andre "sovemedisiner".)

Har kun opplevd halliser engang og det var etter jeg hadde vært våken i over 24timer, vil ikke si det var ubehaglig. Blant annet at alt jeg så på fikk et ansikt (stoler,jakker osv.) Klarte ikke å sitte på pcn da jeg så 3 musepekere, var rimelig hardt å klikke på noe
På Imovane/zopliklon ser jeg alt fra drager til edderkopper fly rundt i rommet (bare når det er mørkt). De er på en måte gjennomsiktige, og går vekk om jeg flytter synet, men er litt stilig
Har fått "halliser" èn gang på ca. 20 netter med Stilnoct 10mg, var den første natta mener jeg å huske.
Innbilte meg at jeg ikke kunne reise meg fordi en jente holdt rundt meg bakfra, var en behagelig og betryggende følelse, kjentes ut som en arm strøyk meg fram og tilbake på magen og låret.

Men etter dette har det bare vært knockouts, liker Imovane bedre å sove på, lengre halveringstid og får dypere søvn av de, men sovner ikke like fort.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
har nå tatt 5mg (ergo en halv pille) i tre dager. tok igår 3 concerta og gikk og la meg med 5mg stilnoct i magen husker fint lite, bortsett fra en bestemt følelse at jeg fløyt på en sky, ekstremt behagelig!

skal ta hele 10mg tabletten ikveld så får vi se gir tilbakemelding
jeg tar stilnoct for søvn, eller jeg bruker zolpidem for jeg synes de funker bedre enn stilnoct, selvom det er de samme tablettene,

hvis jeg tar mange stilnoct sovner jeg bare, men hvis jeg tar mange zolpidem blacker jeg bare helt ut å går rundt i zombie mode å finner på masse krøll, men før jeg får black out pleier jeg å få halliser, men det er kunn av zolpidem
Jeg har nå brukt stilnoct i 2.5 år. Etter å brukt det så lenge må jeg nå ha 30mg for å sove.
Får også artige "halliser". Får det om jeg ikke får sove. Ikke noe å anbefale å begynne på!
Ta noe melatonin istedenfor!
Sitat av kevinlr Vis innlegg
Jeg har nå brukt stilnoct i 2.5 år. Etter å brukt det så lenge må jeg nå ha 30mg for å sove.
Får også artige "halliser". Får det om jeg ikke får sove. Ikke noe å anbefale å begynne på!
Ta noe melatonin istedenfor!
Vis hele sitatet...
jeg er enig, har vell gått på zolpidem i 1,5 år nå, å jeg har UTROLIG vanskligheter med å sovne uten de, (som om jeg ikke hadde det fra før av-.-)

har jeg ikke tabletter så får jeg ikke sove den natta heller, ligger i timesvis
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Dette tror jeg må være den sykeste tråden jeg har fått med meg på lenge, satt og lo så jeg grein her av enkelte av hallis. innleggene hehe :P

Fortell hvordan det gikk da Drittseken
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
det gikk veldig fint! sovnet inn etter ca 20 min og fikk på en måte "tunellsyn" når jeg lukka øynene litt vannskelig å forklare, emn jeg så på en måte laaangt inn i mørke bak øyelokkene mine ^^ våknet dog opp med ett dikt i boken min som jeg ikke husker å ha skrevet O.o kan poste det om er interresert i det
Stoffet er skummelt kombinert med alkohol. Tok 10 mg med 2 glass rødvin. Sovnet nesten med en gang, men etter ca 2 timer hadde jeg stått opp. Husker selv iungenting fra dette. Min daværende kjæreste hørte et rabalder ute fra badet, der jeg holdt på å bryte meg inn i dusjkabinettet. Jeg hadde sagt noe om at jeg måtte komme meg ut av buret vi var inne i. Jeg hadde også tisset på gulvet, og snakket med folk som ikke var til stede. Han fikk meg tilbake i seng, men ble vekket igjen av at brannalarmen gikk. Røyk og svilukt fra kjøkkenet, der jeg hadde kokkelert. På den ene platen hadde jeg steikt et knekkebrød(rett på platen uten steikepanne under), og på den andre flere hvitløksfedd som ikke var skrelt. Disse lå også rett på platen. Jeg satt ved kjøkkenbordet og stirret tomt fremfor meg. Han fikk selvfølgelig ikke sove noe særlig mer den natten, og var ganske skremt.. Selv husker jeg som sagt ingenting
Sitat av tøydokke Vis innlegg
Stoffet er skummelt kombinert med alkohol. Tok 10 mg med 2 glass rødvin. Sovnet nesten med en gang, men etter ca 2 timer hadde jeg stått opp. Husker selv iungenting fra dette. Min daværende kjæreste hørte et rabalder ute fra badet, der jeg holdt på å bryte meg inn i dusjkabinettet. Jeg hadde sagt noe om at jeg måtte komme meg ut av buret vi var inne i. Jeg hadde også tisset på gulvet, og snakket med folk som ikke var til stede. Han fikk meg tilbake i seng, men ble vekket igjen av at brannalarmen gikk. Røyk og svilukt fra kjøkkenet, der jeg hadde kokkelert. På den ene platen hadde jeg steikt et knekkebrød(rett på platen uten steikepanne under), og på den andre flere hvitløksfedd som ikke var skrelt. Disse lå også rett på platen. Jeg satt ved kjøkkenbordet og stirret tomt fremfor meg. Han fikk selvfølgelig ikke sove noe særlig mer den natten, og var ganske skremt.. Selv husker jeg som sagt ingenting
Vis hele sitatet...
Snakk om å ha lav tolleranse da?
Sitat av tøydokke Vis innlegg
Stoffet er skummelt kombinert med alkohol. Tok 10 mg med 2 glass rødvin. Sovnet nesten med en gang, men etter ca 2 timer hadde jeg stått opp. Husker selv iungenting fra dette. Min daværende kjæreste hørte et rabalder ute fra badet, der jeg holdt på å bryte meg inn i dusjkabinettet. Jeg hadde sagt noe om at jeg måtte komme meg ut av buret vi var inne i. Jeg hadde også tisset på gulvet, og snakket med folk som ikke var til stede. Han fikk meg tilbake i seng, men ble vekket igjen av at brannalarmen gikk. Røyk og svilukt fra kjøkkenet, der jeg hadde kokkelert. På den ene platen hadde jeg steikt et knekkebrød(rett på platen uten steikepanne under), og på den andre flere hvitløksfedd som ikke var skrelt. Disse lå også rett på platen. Jeg satt ved kjøkkenbordet og stirret tomt fremfor meg. Han fikk selvfølgelig ikke sove noe særlig mer den natten, og var ganske skremt.. Selv husker jeg som sagt ingenting
Vis hele sitatet...
Snakk om VELDIG lav tolleranse ja :P

Alltid når jeg kommer hjem fra byen etter å ha tømt 15 pils og grise speeda, tar jeg 2-3 av de og sovner ganske lett inn og våkner helt fint dagen derpå
Sist endret av kevinlr; 18. november 2011 kl. 17:55.
30mg Zolpidem. 20mg Apodorm. Nå driver plakatene å følger etter meg igjen, dem har hatt en vane for det på lavere doser før også, tv`n svaier og bokstaver blir fremheva og dekker settninger så jeg ikke får lest. God natt
Fikk dette fra kompis som tok zolpidem, en eller to 10mg uten noe alkohol eller anna kombi:

melding: Jeg har banan på genseren
melding: Tror den kom opp av munnen sammen med resten av dfet andre
melding: Men nå er greia, hvordan forener jeg denne med sine venner i dassen?
melding: Hengner jo på ganseren.
melding: Hvem skal jeg kontakte? Berneverenet?
melding: Kan jo være noen i toalettgjengen som savner den sæte lille

---
der jeg i ettertid forstod settingen som at han hadde spist blant annet banan til middag/kvelds, spydd, og fått en bananbit i oppkasten på genserermet ellerno. Alle bitene i oppkasten som da lå nedi toalettskåla var levende individer, barn ellernoe sånt, og han sleit lenge med å finne ut av hvordan han skulle forene hr. bananbit på genseren med vennene sine. I mellomtiden hang den på genseren som en anna papegøye.
Jeg fikk Stilnoct pga angstproblemer på natten, men jeg sovnet ikke noe tidligere av dem. Opplevde noen veldig fargerike mareritt med mye vold, høye skarpe lyder, og store smerter de nettene jeg tok dem, da. forferdelig måte å starte dagen på :/
▼ ... over et år senere ... ▼
Gjenopptar tråden.
Tok 10 mg stilnoct igår, drakk halvliter vodka, og tok 10 mg stilnoct igjen for å sove.
Ifølge dama mi begynte jeg å si at de 4400 var her (Serien som heter "The 4400") og sånne ting.
Det var altså miniatyrer av dem med evner....
HVA faen?

Blir jo faen meg helt paranoid av Stilnoct...
så absolutt ikke unormalt at slikt skjer når det blir bladet med alkohol
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av tøydokke Vis innlegg
Stoffet er skummelt kombinert med alkohol. Tok 10 mg med 2 glass rødvin. Sovnet nesten med en gang, men etter ca 2 timer hadde jeg stått opp. Husker selv iungenting fra dette. Min daværende kjæreste hørte et rabalder ute fra badet, der jeg holdt på å bryte meg inn i dusjkabinettet. Jeg hadde sagt noe om at jeg måtte komme meg ut av buret vi var inne i. Jeg hadde også tisset på gulvet, og snakket med folk som ikke var til stede. Han fikk meg tilbake i seng, men ble vekket igjen av at brannalarmen gikk. Røyk og svilukt fra kjøkkenet, der jeg hadde kokkelert. På den ene platen hadde jeg steikt et knekkebrød(rett på platen uten steikepanne under), og på den andre flere hvitløksfedd som ikke var skrelt. Disse lå også rett på platen. Jeg satt ved kjøkkenbordet og stirret tomt fremfor meg. Han fikk selvfølgelig ikke sove noe særlig mer den natten, og var ganske skremt.. Selv husker jeg som sagt ingenting
Vis hele sitatet...
Jeg blir også helt idiot på disse. Gjør random shit fra å barbere meg uten at jeg engetlig vil (impuls elns) til å knuse c-vitamin brusetabletter og legge de OPPÅ en handlepose er helt sykt hvor sterke de medisinene er...
▼ ... over et år senere ... ▼
Er det bra kombo å blande hasj og stilnoct/imovane?
Sitat av Zahremar Vis innlegg
Synes ikke det var spesielt behagelig selv, jeg fikk det for meg at tastaturet mitt hadde tenner og hamret løs på det så det skulle gå ann å skrive på det uten å bli spist og at det var dinosaurer i toalettet mitt som jeg spylte vekk med dusjen. Det siste jeg husker sist gang jeg tok for mye Stilnoct var at jeg drakk et glass whisky, før jeg våknet 8 timer senere kun ikledd boksershortsen med Raining Blood på max volum.
Vis hele sitatet...
Dette syns jeg var morsomt å lese. Har gått på en smell på Zolpidem selv, men det var kun i "blackout" form. Altså at jeg gikk i "søvne" og laga to glass med champagne i champagne-glass (naken), og blanda tre Zolpidem i hvert glass (selv om jeg hadde tatt 7-8x10mg tidligere), og gikk inn til min stebror kliss naken og ville spandere et utblanda champagne på han. Jeg husker at det var kun fordi jeg visste han var glad i rus, da. Ikke fordi jeg ville voldta ham eller noe. Tror det ble konsumert omkring 12-14 Zolpidem den kvelden.

Sitat av Arielkind Vis innlegg
Er det bra kombo å blande hasj og stilnoct/imovane?
Vis hele sitatet...
Som jeg svarte i tråden du la ut, jepp. Men det er Stilnoct man får halliser av. Men Stilnoct/Zolpidem og Imovane(zoplicone) gjør deg begge like sløv. Halliser er bare en bieffekt noen få får av spesifikt Stilnoct/Zolpidem. Ikke ved bruk av Imovane. Iallefall ikke i samme grad.
Sist endret av instinktinnsikt; 28. juli 2015 kl. 04:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette er langt fra uvanelig, så at folk i denne tråden ikke kan skjønne det, selvom de ikke har opplevd det selv skjønner jeg ikke at dere gidder krangle om. Kan komme an på mye, noen får det av en, noen spiser et brett, noen må blande med alkohol (meg feks.)
Folk reagerer ikke altid likt på medisiner og bivirkninger.....spør legen din så kan sikkert han/hun bekrefte dette!
Spiste et helt brett med stilnoct, not cool, så biller og de ekle skolopenderene overalt.
For noe boss å ruse seg på.
Har selv opplevd halliser på Stillnoct de to første gangene jeg brukte det, var bare 20 mg og det så ut som pc skjermen var lagd av vann, alle bukstaver og tall liksom "bølget" seg som om de skulle ha vært under vann, samtidig satt det en dude med ryggen til i stolen på rommet mitt, men han brydde jeg meg liksom ingen ting om, når jeg skulle gå på do samme kvelden var det akkurat som å gå på en båt, sjanglet avgårde til dass, ganske spesiellt
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Har selv opplevd halliser på Stillnoct de to første gangene jeg brukte det, var bare 20 mg og det så ut som pc skjermen var lagd av vann, alle bukstaver og tall liksom "bølget" seg som om de skulle ha vært under vann, samtidig satt det en dude med ryggen til i stolen på rommet mitt, men han brydde jeg meg liksom ingen ting om, når jeg skulle gå på do samme kvelden var det akkurat som å gå på en båt, sjanglet avgårde til dass, ganske spesiellt
Vis hele sitatet...
Jeg ga en kompis to Zolpidem (20mg til sammen), og det endte med at han satt og matet TV'en sin med kesam med ei skje, mens faren hans satt våken i rommet ved siden av... Det gikk langt fra bra Faren lurte på hva faen han hadde hatt i seg, og kompisen mumla "ingenting", haha. Etterpå gikk faren inn på rommet hans og så at han satt og matet tv'en, og kom med et håndkle til min stakkars kompis.
Har gått på stilnoct i mange år, og får heftige halliser.

Det jeg har lært meg er at for å oppnå dette selv med høy toleranse, er å ha helst minst tre til fire timer uten mat på kvelden, for så å ta en liten kjeks, eller et halvt knekkebrød før man legger seg (ikke pålegg). Ikke mer enn maks et kvarter før man tar nocten. For min del øker dette effekten vesentlig. Om jeg har helt tom mage, så uteblir effekten mest. Har jeg spist masse mat, funker den, men ikke i nærheten av det optimale.
Å være trøtt hjelper også
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Prinz_Valium Vis innlegg
Stillnoct må være noen av de mest crappy sovetabbisene jeg har vært borti
noensinne.

De er noen lumske jævler!
Aldri ta mere enn en og aldri combe de med alko.
Forbanna søppel pillere!!
Vis hele sitatet...
helt enig! men hjelper meg faktsik og sove på de verste tidene...
har aldri ruset meg på de egentlig.. anywa, var på fest på fredag og fikk
i meg Amfetamin, dene var tydligvis jævlig sterke siden jeg sitter her forsatt våkne.. musklene mine tar kvelden snart lism... lurer på om noen vet om viss jeg kjører Combo på stilnox og anfetamin får jeg " varigemen !" som alle kaller det? tenkte kansje stilnox kunne roe meg ned i bestefall kaste meg i senga
▼ ... over en uke senere ... ▼
hater stilnoct, tok de noen ganger for å sove, hjalp ikkenoe så prøvde og øke dosen litt, blackout, eneste jeg husker er håndjern og blodprøve, hadde vist kjørt bil
når jeg kom hjem viste det seg at jeg hadde tatt hele pakken på 30x10 mg, lite imponert av sovemidler som får deg til og kjøre bil isteden for og slukne når du har tatt 30 x normal dose

same shit..zopiclone, zolpidem, nitrazepam, flunitrazepam, clomethiazole alle jeg har prøvd er søppel for og sove på, blir ikke trøtt i det hele tatt..
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av DNR Vis innlegg
hater stilnoct, tok de noen ganger for å sove, hjalp ikkenoe så prøvde og øke dosen litt, blackout, eneste jeg husker er håndjern og blodprøve, hadde vist kjørt bil
når jeg kom hjem viste det seg at jeg hadde tatt hele pakken på 30x10 mg, lite imponert av sovemidler som får deg til og kjøre bil isteden for og slukne når du har tatt 30 x normal dose

same shit..zopiclone, zolpidem, nitrazepam, flunitrazepam, clomethiazole alle jeg har prøvd er søppel for og sove på, blir ikke trøtt i det hele tatt..
Vis hele sitatet...
Er det ikke slik at man skal ta sovemedisiner når man ER trøtt? For så å klare å sovne.

Om man ikke er trøtt så fungerer de vel ikke.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei.

Ønsker bare å gi mine erfaringer her, ikke at de er så store men for å kanskje berolige noen.
Denne tråden kan jo skremme fanden på flatmark uten noe dop! Må bare si at dette er MINE erfaringer, og at medisiner kan jo selvfølgelig virke forskjellig på forskjellige personer.

Men som sistemann var innom her, når det kommer til innsovningshjelp som dette er så må man være litt trøtt først, ellers har det ingen virkning. Det er min erfaring og også det legen sier.

Jeg har forsøkt Imovane, Sobril og driver nå med Stilnoct for andre gang. Det må sies at jeg aldri har brukt dette for å dope meg, jeg har brukt det for å få sove. Imovane og Stilnoct skal jo brukes rett før sengetid. Jeg har hatt store søvnproblemer i perioder nå på over litt over 2 år. Har alltid blitt trøtt av alkohol så jeg brukte det i noen år for å sove, men det stoppet å fungere for meg.

Jeg brukte riktignok Imovane feil i starten, trodde man måtte vente før man la seg, men fikk aldri noen hallusinasjoner som folk er så opptatt av her. Ikke at jeg ikke tror på det, det er jo en av bivirkningene, men dette kan jo også ha noe med feil bruk å gjøre. Det har jeg heller aldri opplevd med Stilnoct, selv om jeg ikke er noen fan av det legemiddelet, men det har mer med at det virker sakte hos meg og ikke virker det særlig lenge heller.

Sobril var noe jeg forsøkte nå nylig, dette var jo noe som hørtes kjent ut så jeg var kjempefornøyd og så frem til å sove godt etter ett par uker med kun lett slumring innimellom. Det hjalp ikke meg noe, jeg tror jeg kunne knasket disse som godteri. Men en slektning av meg fortalte at de hadde gitt vedkommende en kvart Sobril pga nervøsitet i forkant av narkose, vedkommende hadde blitt helt borte vekk. Men det kan jo ha vært noe kraftigere enn det man får på vanlig resept.

Nå skal det sies at jeg også jevnlig går til samtaler hos psykiatrisk helsehjelp, så de er til stor hjelp. Både ang hva jeg kanskje behøver og også med tanke på om jeg skulle oppleve noe ubehagelig slik at medisinen byttes ut.

Det jeg ønsker å si her egentlig er: sliter du med søvnen så forsøk, men bruk som anvist.
Jeg har ikke hatt noen negative erfaringer med noe, bortsett fra Sobril som ikke fungerte i det hele tatt. Stilnoct er egentlig ikke for meg, men så lenge jeg klarer å få sove 3-5 timer om natten så er jeg egentlig fornøyd for øyeblikket. Må dessverre vente ett par måneder før jeg prøver meg på Imovane igjen, ønsket ikke å øke dosen da jeg hadde blitt resistent på nåværende dose, da ville det bare tatt enda lenger tid før jeg kunne gå tilbake.
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg opplever endel skygger og slik, men ellers ikke mye i våken tilstand. Lucid dreaming derimot, noe som er helt latterlig i seg selv, det får jeg mye av.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tok 2 stykk og fikk hallis. så på hendene mine og når jeg beveget på fingrene var det som et slags spindelvev mellom de som oppførte seg som et slags klister