Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3886
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På mine yngre dager tok jeg kokain på jobb en gang inni mellom. Ble våken og jobben var mye artigere. Jobbet som nattevakt på hotell.
Er det noen her som har tatt kola på jobb noen gang? Hva jobber du med?
Nei, men jeg har hatt kollegaer som har brukt på jobb og blitt tilbudt. Er så møkk lei alt som kalles stimulanter. Det herper jo alt av selvinnsikt. For ikke å nevne nedturen, men uten selvinnsikt så skjønner de tydeligvis ikke at nedturen er noe de kan klandre seg selv for. Dermed har de fortjent kake .

Du snakker jo om det dyreste, mest oppskrytte av alle stimulanter på nattevakt... Noen kommer snart til å tjene jævlig fett på deg og du vil ende opp med å betale for å være på jobb. Enda en kake for det .
Alle som jobber som resturantkokk har i allefall enten holdt på med brus på jobb eller så har de kolleger som har gjort det. Det er vanvittig utbredt i restaurantbransjen..

Jeg selv har både levert og brukt en anseelig mengde pulver til diverse kjøkken samt brukt på de kjøkken jeg har jobbet på.

Det flyter kort og godt over i bransjen..
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok cola, amf å piller da jeg jobba som bilmekaniker. Men var ikke akkurat rusa på jobb sånn at det var synlig.
Kokain er et ræva rusmiddel å bruke i forbindelse med jobb som vanligvis varer i 6-8 timer.

Det blir også fort lagt merke til på en eller annen måte. Ikke nødvendigvis slik at noen reagerer med å med én gang anklage deg for rusbruk på jobb, men det blir fort tydelig at noe er off når humøret, produktiviteten og hele personligheten svinger mellom euforisk optimist og sliten og giddalaus.

For min del var det veldig tydelig at sjefen min misbrukte Kokain i en selgerjobb for MANGE år siden - han loffet inn døra en time for seint og orket knapt å si hei til de ansatte før han gikk inn på kontoret. Et kvarter senere kom han ut svart i øya med skikkelig killerinstinkt og holdt en halvtimes lidenskapelig, engasjert tale på rundt 200 decibel om hvor flink selger han var og hvor JÆVLA BRA ABSOLUTT ALT kom til å bli hvis vi bare kjørte på like hardt som han!!!!!

Ganske tydelig, og det var før jeg selv hadde rota meg ut i rus.

Noen år senere møtte jeg han på byen og dro striper med han

Han var synlig medtatt, mye mer sliten utseendemessig enn da jeg jobbet for han, men etter noen striper var han like optimistisk og på som da han holdt morgentale for selgerne.
Sist endret av krystallkongen; 6. januar 2022 kl. 01:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Testa det på jobb noen ganger, men liker å spare kruttet til helgene og helst ikke hver helg selv om det fort baler på seg ��
Jobber i finans, men ikke noe Wolf of Wall Street opplegg haha!
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er sånn avhengigheta starter og etter en stund går det bare nedover i en spiral det er nesten umulig å komme seg ut av. Frarådes
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På kundservicejobben hadde vi en kollega som var velkjent for å kose seg med kola... Han mista kontrollen jo lengre tiden gikk. Selv om jeg aldri så han direkte utagere merket jeg at han stadig oftere satt seg så mye i "hjørnet", lengst borte fra alle andre kolleger, mer og mer...

Til slutt begynte han å gå med solbriller på dagtid på jobben! Jeg var der ikke når han blei sparka, men slik det angivelig endte var at sjefen en dag på jobben nappa solbrillene rett av han og dratt han med på pissings. Siste jeg hørte er at han to år etter dette fortsatt er "ute på kjøret".

Høres ikke ut som at det er verdt å bruke kokain på jobb for å være ærlig assss.....
Kunne aldri falt meg inn å tatt Kola eller andre rusmidler på jobb.
Tenker om man har en så kjedelig jobb at man må ruse seg så burde man kanskje finne seg en ny jobb
Sist endret av banshee_girl; 27. mai 2022 kl. 00:51.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har hatt en dag hvor jeg tok kokain kvelden før, kom hjem og fortsatte med kokain til alarmen plutselig ringte og jeg måtte løpe ærender og møte folk.

Måtte nesten bare ta med posen og lure til meg litt gjennom dagen. Var fyllesyk og hadde symptomer på hjerteinfarkt. Følte meg elendig. Men tok jeg ikke en ny liten mengde krasja jeg i 100000^20 kilometer i timen og hadde trolig sovna hvor enn jeg var, butikken i en annens hage, hvem vet.

Ikke var det en god dag og senere ville jeg ringt syk. Kunne ikke tenke meg hvilket helvete dette måtte ha vært å gjøre på jobb…