Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1190
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja så sitter jeg her da,jeg har gjort en stor jobb og jobbet meg ut av helvete med stadig nye resepter på oxy. Det var en jobb jeg ikke unner ingen. De første par ukene etter helt stopp var et helvete og jeg viste jeg bare måtte stå i det,det gjorde jeg også.
Men problemet mitt nå er at når jeg ikke lenger har oxy så må det tomrommet fylles med noe,hadde jo ikke lyst til noe før,hadde ikke noen følelser nesten og hadde ergo lite behov for verken sex eller nærkontakt. Mest pga skammen og redselen for at noen skulle vite om oxy bruken.
Nå er jeg en person som vanligvis har et stort behov for oppmerksomhet og altid vært både høyt og lavt,inntil jeg ble syk.
Vært syk mange år og mye har blitt fortrengt,nå når jeg har klart å slutte og heller ikke bruker noe annet beroligende er jo følelsene på topp og desverre gir det et behov for endorfiner.
Mat er ikke et tema men sex,trening og alt annet. Sikker på at dette er et problem mange har,men er absolutt ikke sunt å hoppe fra et sexuelt forrhold til et annt,og jeg vet jo at mitt behov er større en hva en tilfeldig kan gi meg Ikke vil jeg ha bare sex heller,jeg må ha nærheten også.
Problemet er at menn vil enten ha et forrhold eller så vil de ha følelseløs sex,og det gir meg ikke noe. Så gjør jeg det alikevel for å få ut steam også føler jeg meg som et helvete etterpå.
Nå etter fest for et par uker siden der jeg drakk alt for mye(drikker sjelden) eksen kom på festen og det gikk som det måtte. Vi havnet hjemme hos meg og det ble bare kleint. Men alikevel går jeg tenker på han stadig,ikke pga at det er no følelser men forde jeg bare rett og slett ikke klarer roe meg ned. Faen liksom.
Måtte bare få det ut for vet ikke frem bak på meg selv,er ikke et tema med noe avslappende eller beroligende,jeg er ferdig med rus og sånn er det bare. Har aldri missbrukt alkohol,ei heller prøvd narkotika. Havnet borti en mann også som brukte diverse som han ville jeg skulle prøve,da jeg forklarte at jeg hadde aldri prøvd og skulle heller ikke prøve nå så ble jeg brått ikke aktuell lengre takk for det. Men noe må jeg gjøre. Hjelp.
Jeg sluttet med oxy for over ett år siden, pm om du vil.