Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 816
Nerd på deltid
Jeg har et problem med et program som heter ITF online, programmet brukes for å laste ned/innstallere et annet program for å få en oversikt over bestilte turer fra taxisentralen jeg er tilknyttet. Regner med at ikke så mange har erfaring med dette spesifikke programmet men kanskje et lignende problem, med et lignende program.

Slik jeg har forstått det så skal jeg bruke ITF online til å koble opp til en ekstern server for å få tilgang til å laste ned det programmet jeg egentlig er ute etter som heter ITF manager.

Som dere ser på bildet nedenfor så står det "Kobler til" på toppen, der skulle det da stått "koblet til" hvis alt var OK.




Jeg har prøvd å spørre han som er ansvarlig for dette på sentralen og det eneste tipset jeg fikk var å lukke alle fanene i google chrome for å gi programmet litt mer båndbredde. >.<

Har prøvd på to forskjellige internettlinjer. På den ene fikk jeg også sjekket at det fungerte med det samme programmet på en anne PC.

Prøvde å deaktivere windows brannmur for å se om det fungerte, uten resultat.

Siden jeg ikke har så god peiling så gikk jeg som dere ser veldig fort tom for mulige løsninger, jeg snur meg derfor til dere og håper på at noen som er smartere enn meg kan ha en løsning.

Bare å spørre hvis dere lurer på noe mer og tusen takk for all eventuell hjelp.